luni, 20 februarie 2023

PREOȚII MEI... ÎNTOARCEȚI-VĂ LA MINE! NU-L DEZAMĂGIȚI PE DUMNEZEUL VOSTRU! NU FIȚI SURZI! – Carbonia, 15.02.2023

Ca Tată și ca Dumnezeu, vin să-Mi salvez poporul de la moartea veșnică.

Copiii Mei, adunați-vă în rugăciune, implorați Milostivirea Mea, sunteți pe cale să fiți copleșiți de molozul propriului vostru rău: păcatul!

Isus este încă pe Cruce, durerea Lui este nesfârșită, El încă moare pentru voi, voi care nu vreți să fiți salvați.

·       Moartea vă stăpânește inimile,

·       ochii voștri sunt închiși ca să nu vadă ceea ce vă înconjoară.

·       Încă vă plănuiți viitorul pe acest pământ pe care în curând nu-l veți mai avea!

·       Totul se va prăbuși peste voi... din cauza păcatului omului.

·       Totul va fi distrus, totul va fi pierdut!

·       Copiii Mei, lumea se îndreaptă spre o distrugere completă, dar voi nu vreți să vedeți, sunteți orbiți de vrăjmașul vostru și îl urmați.

Acum vin la voi, preoții, care spuneți că sunteți "ai Mei", dar în realitate sunteți doar ai voștri!

·       Întoarceți-vă la Mine,

·       abandonați-vă Mie,

·       dezbrăcați-vă de mândria care domnește în voi,

·       Nu-L dezamăgiți pe Dumnezeul vostru, Cel care v-a uns să fiți ai Lui!

·       Fiți adevărați soldați în slujba Adevăratei Biserici a lui Dumnezeu!

·       Nu vă lăsați orbiți de lumini false, ... recunoașteți-le ca fiind false!

·       Îmbrăcați-vă din nou reverenda și alergați la Mine, Preoții Mei!

·       Întoarceți-vă pe calea cea dreaptă,

·       Întoarceți-vă la iubirea voastră de Dumnezeu,

·       nu fiți surzi!

·       Eu aștept întoarcerea voastră la Mine;

·       nu vă pierdeți în ispitele diavolului,

·       nu țintiți lucrurile acestei lumi,

·       ridicați-vă ochii spre Mine și întoarceți-vă pe calea pe care v-am arătat-o;

·       Urmați pașii Învățătorului vostru,

·       ... nu vă pierdeți, iubiții Mei copii! Nu vă pierdeți!

·       A sosit ora marii provocări; dușmanul își ascute armele sale puternice și voi trebuie să fiți capabili să le respingeți pentru a nu fi biciuiți.

Mi-e sete! Mi-e sete de voi.

·       Copiii Mei, copiii Mei, întoarceți-vă la Tatăl vostru din ceruri!

·       Pocăiți-vă! Pocăiți-vă repede, voi, "unși ai Domnului"!

·       Ieșiți, iubiți fii, din Babilon, întoarceți-vă la staul, unde Tatăl vostru vă așteaptă pentru a vă face ai Lui pentru veșnicie.

Căile lumii sunt pline de capcane, sângele oamenilor este vărsat pe pământ, omul a devenit rău, își ucide frații pentru propriul său scop, o putere meschină.

Adevăr vă spun vouă, oamenilor:

·       orele ce v-au fost acordate pentru convertirea voastră sunt aproape de sfârșit;

·       uraganul morții se întinde de la nord la sud, de la est la vest!

·       Vă avertizez, o, oamenilor: ... timpul lucrurilor din această lume s-a sfârșit!

·       Nu stați nepăsătoari, ci pregătiți-vă să intrați pe noul pământ. Amin!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/16/sacerdoti-miei-tornate-a-me-non-deludete-il-vostro-dio-non-fate-orecchie-da-mercante/

Un comentariu: