duminică, 19 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 12 FEBRUARIE 2023

Repostat: Fiți ai Mei, 1 noiembrie 2018

"Cercetați-vă mintea și inima în căutarea lucrurilor care nu Îmi plac Mie. Cercetați-vă viața în căutarea ocupațiilor care nu sunt în concordanță cu Cuvântul Meu Sfânt. De ce nu ați renunțat la acele lucruri pe care știți că Eu nu le aprob? De ce vă agățați de păcatele voastre? De ce credeți că Eu închid ochii când nu o fac? Dușmanul vă amăgește crezând că păcatele voastre nu contează, că Eu nu le văd, că nu veți plăti un preț, dar aceasta este o nebunie, copiii Mei. Nebunie curată.

Curățați-vă viața de aceste păcate ticăloase și fiți complet ai Mei. Fiecare păcat vă pune în legătură cu cel care vă urăște și vă dorește distrugerea. De ce credeți că nu sunt de acord cu aceste lucruri? Cuvântul Meu este clar. Păcatul vă face sclavii lui, iar voi nu poți sluji la doi stăpâni.

Fie sunteți ai Mei, fie sunteți ai lui, dar nu călduți. A fi călduț înseamnă să fii fără putere și fără convingere. V-am oferit libertatea, dar voi rămâneți legați.

Nu pot binecuvânta ceea ce nu este de la Mine".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=502656262030738&set=a.403808015248897

Un comentariu: