miercuri, 15 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 8 FEBRUARIE 2023

Repostat: Atunci când lumea este în agitație, 5 februarie 2021            

 Copiii Mei, nu vă îngrijorați.

   "Voi vă neliniștiți atunci când ochii voștri sunt ațintiți asupra stării lumii voastre, și nu asupra Mea. Când atenția voastră este îndreptată spre Mine, nu există teamă, nu există îngrijorare pentru ceea ce va fi.

   Dacă începeți fiecare zi cu Mine și terminați fiecare zi cu Mine, veți trăi în pace. De fiecare dată când lumea vă distrage atenția, îndreptați-vă gândurile înapoi la Mine. Eu sunt tot ceea ce aveți nevoie.

   Când lumea este în agitație, Eu sunt pacea voastră. Când economia este în dezastru, Eu voi fi providența voastră. Când raportul medicului este nefavorabil, Eu sunt vindecătorul vostru. Eu vă voi mângâia în acest timp de haos, dacă vă veți întoarce la Mine.

   Știrile zilnice vă neliniștesc. Știrile financiare de la bursă deasemenea vă neliniștesc. Ceea ce vedeți în oglinda voastră nu vă consolează. Eu vă voi mângâia. Când toți ceilalți vă resping, Eu vă voi ridica.

   Veniți la Mine, voi toți cei împovărați și Eu vă voi da odihnă. Eu sunt tot ce aveți nevoie".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=499838932312471&set=a.403808015248897

Un comentariu: