sâmbătă, 18 februarie 2023

INTERVENȚIA MEA VA PUNE CAPĂT ACESTEI LUMI DE OAMENI MIZERABILI! - Carbonia, 11.02.2023

Eu sunt Cel ce sunt!

Oh! ...voi care Mi-ați întors spatele, care v-ați măcelărit proprii frați, veți înțelege foarte curând cuvintele Mele, nu veți scăpa de Mânia Mea, pentru voi începe un timp de mare necaz, vă veți pierde strălucirea și puterea.

Ca Dumnezeu și Tată, vin la voi, popor nerecunoscător, vin să vă mustru: întoarceți-vă de la păcat, ... îndepărtarea voastră de la Mine vă duce la moarte! Pocăiește-te repede; salvează-te, omule, salvează-te!

Pocăiți-vă dacă vreți să fiți mântuiți, nu mai este timp de pierdut în lucrurile lumii, Mânia Mea este deja asupra voastră, o, voi, oameni îndrăzneți, o, voi, care L-ați pus pe Mântuitorul vostru pe Cruce.

Poporul Meu plânge, suferă pentru răutatea omului care își ucide propriul sânge, face din el pradă pentru banchetele Satanei! Oh, copiii Mei, convertiți-vă!

Intervenția Mea va pune capăt acestei lumi de oameni mizerabili! Repugnant pentru ochii Mei!

Oameni nesăbuiți, care ați băut otrava Șarpelui Străvechi, adevăr vă spun: ... veți muri! Veți merge cu Satana în Iad!

Acestea sunt ore decisive pentru Pământ și pentru omenire. Farmecul Satanei invadează omenirea, care se lasă folosită pentru dorința sa îngrozitoare de a vă îndepărta de Mine.

Aplecați-vă inimile spre Mine, oamenilor, ... numiți-Mă Tată! Implorați milostivirea Mea!

A sosit ora alegerii voastre, în marea Mea îndurare vă acord o ultimă clipă pentru a mă prefera pe Mine, sau pentru a-l urma pe Lucifer în iad!

Acesta este momentul cel mai dificil de traversat, ... lumea intră în convulsie totală.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/12/il-mio-intervento-mettera-fine-a-questo-mondo-di-uomini-squallidi/

Un comentariu: