duminică, 12 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 2 FEBRUARIE 2023 - Examinați-vă inimile

 "Copiii Mei, acum este momentul să vă examinați inimile. Devotamentul vostru față de Mine este așa cum ar trebui să fie? Sunteți dispuși să vă oferiți timpul, să renunțați la confort, să renunțați la plăcerile lumești, pentru a Mă sluji așa cum ar trebui? Să finalizați tot ceea ce v-am chemat să faceți?

Doresc să vă uitați adânc în inimile voastre și să examinați ce găsiți acolo. Nu vă temeți să vedeți dacă există întuneric acolo, căci, deși Mă urmați, puțini dintre voi Mi-au permis cu adevărat să vă perfecționez.

Permiteți-Mi acum să vă conduc pe calea perfecționării, astfel încât toate cuvintele gurii voastre și meditațiile inimii voastre să-mi fie cu adevărat plăcute Mie, căci răsplata pentru voi va fi foarte mare."

https://www.facebook.com/photo?fbid=495933202703044&set=a.403808015248897

Un comentariu: