joi, 9 februarie 2023

SUNTEȚI PE CALE SĂ ÎL ÎNTÂLNIȚI PE CEL CARE VĂ VA DA VIAȚA PESTE CAP - Carbonia, 1.02.2023

Iubiți copii, Eu sunt cu voi în acest moment de călătorie dificilă, nu vă fie teamă să mergeți înainte, Dumnezeul vostru vă va însoți.

Preasfânta Fecioară Maria, Fecioara Imaculată, vine la voi pentru a vă conduce la Mine; vă va ajuta să depășiți toate dificultățile și vă va anunța adevărurile lui Dumnezeu.

În Casa Mea îi aștept pe cei credincioși, îi aștept pe ultimii Mei Apostoli: pe cei din vremurile din urmă, pe cei care cu atâta zel au vizitat Altarele Mele și s-au prosternat în fața Mea, Dumnezeul lor Iubire.

Adevărul este asupra voastră, oamenilor: deschideți-vă inimile, ascultați vocea Dumnezeului vostru Creator; nu vă pierdeți în vicleniile adversarului.

Transformarea în om se petrece de către mâinile lui satana, asasinii săi manevrează omul după bunul său plac.

Nu fiți neghiobi, o, oameni, ascultați strigătul Meu de durere, lăsați să ajungă la voi vederea corectă a lucrurilor, nu ați fost creați pentru a sfârși în mizeriile diavolului, ci pentru a fi oameni de lumină și de iubire: ... ființe vii și nu zombi!

Sunt pe punctul de a interveni pentru a pune capăt acestei blestemate dictaturi a omului nelegiuit; vreau să-l înlătur pe diavol: în mândria lui, el va cădea.

Iubiți copii,

·        sunteți pe cale să îl întâlniți pe cel care vă va da viața peste cap, punându-vă în mare suferință;

·        el se va prezenta ca un om bun și sfânt,

·        va înșela poporul cu minunile sale false

·        și va târî la el multe suflete.

Vă avertizez, copiii Mei:

·        nu cedați iluziilor sale și puneți-vă în siguranță în Mine.

·        Acum voi ridica mâna Mea asupra celor răi,

·        voi transforma această viață deplorabilă într-o viață nouă în Mine,

·        îi voi alunga de pe tronurile lor pe cei puternici ai acestei lumi

·        și voi da pace copiilor Mei.

·        A sosit ceasul intervenției Mele,

·        sfârșitul acestei istorii a răului este aproape,

·        îi voi îmbrăca pe Copiii Mei cu Mine și voi ridica cu ei Potirul Mântuirii,

·        voi demonstra lumii Puterea Mea ca Dumnezeu Unic și Adevărat.

·        și nu voi mai permite răul.

Veniți, copiii Mei, urmați-Mă; orele sunt aproape pentru venirea Mea, ... totul este în Mine. Eu binecuvântez poporul Meu. Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/02/02/state-per-incontrare-colui-che-mettera-a-soqquadro-la-vostra-vita/

Un comentariu: