luni, 6 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 8 IANUARIE 2023

Repostat: Ceea ce încă lipsește, 23 iulie 2019

"Pe măsură ce vă supuneți voinței Mele și Îmi permiți să o fac, voi înlocui acele lucruri din viața voastră care Îmi displac. Voi pune în locul cârtelii, o inimă plină de dragostea Mea. În locul poftei, vă voi da dragoste  pentru lucrurile Mele. În locul mulțumirii, vă voi da o dorință de a urma Cuvântul Meu.

Dacă Îmi veți da inima voastră egoistă, pofta și mândria, dacă Îmi veți da dorința voastră de putere, de frumusețe și de bogăție, voi începe să vă schimb după chipul Meu.

Vă voi ajuta, doar dacă va fi de bunăvoie - cu adevărat de bunăvoie, voi desăvârși ceea ce încă lipsește în voi."

https://www.facebook.com/photo?fbid=479274581035573&set=a.403808015248897

 

2 comentarii: