luni, 20 februarie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 14 FEBRUARIE 2023 - Nu sunt Eu destul de puternic?

"Copiii Mei, nu vă îngrijorați de locul în care vă aflați sau nu vă aflați în acest timp. Nu sunt Eu suficient de puternic pentru a vă muta la locul potrivit? Nu sunt Eu suficient de puternic pentru a vă proteja oriunde v-ați afla? Așa cum am făcut cu cei trei bărbați evrei? Unde este credința voastră în Mine, copii?

Este adevărat că pământul vostru este pe cale să devină mai periculos ca niciodată. De asemenea, este adevărat că mulți dintre voi nu vor rămâne pe acest pământ când se va întâmpla acest lucru, deoarece îi chem acasă pe mulți dintre cei ale căror misiuni sunt aproape terminate acolo.

Cei dintre voi care rămâneți aveți de terminat lucrul și de purificat. Veți fi chemați acasă de îndată ce veți termina.

Nu permiteți inamicului să vă sperie cu privire la ceea ce va urma. Deși va fi multă moarte, voi știți lucrurile pe care vi le-am spus. Știți că sunt foarte capabil să vă protejez. Știți că trebuie să vă ocupați de treburile Mele pe pământ.

Valorificați timpul. Lucrați cât este încă ziuă."

https://www.facebook.com/photo?fbid=503734695256228&set=a.403808015248897

Un comentariu: