luni, 28 februarie 2022

"ACEST RĂZBOI VA ADUCE MOARTE ȘI DISTRUGERE, CEI VII NU VOR FI SUFICIENȚI PENTRU A ÎNGROPA MORȚII" - Trevignano Romano, 24 februarie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că v-ați plecat genunchii în rugăciune și pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Fiica mea, știu și îți împărtășesc durerea, eu, Mama Iubirii și a Durerii, sufăr atât de mult pentru că nu am fost ascultată și toate acestea nu s-ar fi întâmplat.

Am cerut de mai multe ori consacrarea Rusiei Inimii Mele Neprihănite, dar strigătul meu de durere a rămas neauzit.

Fiica mea, acest război va aduce moarte și distrugere; cei vii nu vor fi suficienți pentru a-i îngropa pe cei morți.

Copiii mei, rugați-vă pentru cei consacrați care au abandonat caritatea, adevărata credință și moralitatea, profanând Trupul Fiului meu, împingându-i pe credincioși la erori teribile, ceea ce va fi cauza unor suferințe îngrozitoare.

COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ MULT.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7009594152415994&set=a.242597375782406

Un comentariu: