miercuri, 16 februarie 2022

VIAȚA PE ACEST PĂMÂNT SE VA SCHIMBA ACUM, DUMNEZEU VREA ACEST LUCRU, DUMNEZEU VREA SĂ DESCHIDĂ UȘILE NOII ERE!

Carbonia, 12.02.2022, ora 16:25 (locuțiune) 

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Binecuvântați să fiți! ... Fericiți sunteți voi, copiii mei, fericiți voi care ați acceptat Cuvântul Domnului și mergeţi pe urmele Lui, voi care, docili ca niște miei, ascultați Cuvântul Lui și vă supuneți în orice situație.

Iată că va veni măreția la voi, copiii mei: VOI VEŢI FI UMPLUŢI CU SFÂNTUL DUH ȘI VEȚI FI MARI în lucrarea pe care v-a încredinţat-o Isus, cea pe care v-a dat-o Isus, voi care aţi parcurs-o în tot acest timp aici în fidelitate și iubire față de Legea lui.

Isus vă cunoștea deja inimile, știa deja de acest rezultat, de această ascultare pe care i-o veți aduce. Dumnezeu are nevoie de oameni credincioși, de oameni neprihăniți, de oameni care ascultă cu adevărat Cuvântul Său și rămân în Adevăr.

Copiii mei, rămânând fermi în Cuvântul Său, veți merge până la marginile pământului pentru a vesti măreția Sa. Deja ați ajuns la acel moment, în curând totul va fi răsturnat, totul va fi transformat, pentru că aceasta este voia lui Dumnezeu, pentru că Dumnezeu intervine în istorie, El este Stăpânul tuturor lucrurilor, ... El permite, ... apoi transformă tot răul în bine.

Iubitele mele făpturi, o, voi care și astăzi, după douăzeci de ani, sunteți aici prezenţi să mă ascultați, vă ating inimile și vi le însemn cu semnul crucii pentru a vă spune că voi aparțineți deja Domnului Isus Cristos, VOI VEȚI FI MARI SOLDAȚI, ... RĂZBOINICI AI LUMINII, ... veți intra în istorie și veți povesti noului popor despre faptele voastre și ale fraților voștri.

Copiii mei, ce frumusețe este să vă am cu toții ai mei, să vă am docili ca niște miei, așa cum Isus a fost un Miel umil dus pe cruce, ... el s-a dăruit în totul și în toate voinței Tatălui pentru a duce la bun sfârșit Lucrarea de mântuire.

VOUĂ, ASTĂZI, VI S-A CERUT SĂ VĂ OFERIŢI VIAȚA PENTRU A VĂ SALVA FRAȚII, AŢI AJUNS ÎNTR-UN PUNCT BUN, ACUM SUNTEŢI LA FINAL, PORŢILE NOII ERE VĂ SUNT DESCHISE. O Grădină plină de miresme și flori noi este gata să vă întâmpine și să vă facă să gustați din frumusețile pe care Dumnezeu le-a creat pentru copiii Săi.

Iubiții mei copii, eu sunt Mama voastră cerească, eu sunt cea care a fost alături de voi până astăzi în duh și care va fi cu voi în carne și oase mai târziu. Aţi ajuns la sfârșitul unui timp vechi, un altul nou este pe cale să înceapă.

Bătălia devine din ce în ce mai aprigă, Isus este pregătit pentru manifestarea Sa în ceruri!

Dumnezeu Tatăl mă trimite, ACUM, printre voi, pentru a vă păstra în mine și a vă aduce victorioși la înfrângerea finală a lui Satana. IATĂ, CĂLCÂIUL MEU VA ZDROBI CAPUL LUI, CAPUL ȘARPELUI ANTIC, ... VOI TOȚI MĂ URMAȚI, ... CĂLCÂIUL MEU, CREDINCIOȘII MEI, CEI CARE M-AU URMAT CU ATÂTA DRAGOSTE PENTRU CĂ AU ÎNȚELES, AU INTUIT ÎN INIMA LOR CĂ FAC PARTE DINTRE COPIII LUI DUMNEZEU.

Totul este pregătit, copiii mei, timpul va mai continua încă câțiva ani, va continua, dar copiii lui Dumnezeu vor avea transfigurarea în Dumnezeu, vor avea darurile Duhului Sfânt și vor merge să lupte împotriva celor care L-au renegat pe Domnul, aducându-i la rațiune și convertindu-i la Hristos Domnul, pentru ca ei să fie recuperați și scoși din ghearele lui Satana.

COPIII MEI, VIAȚA PE ACEST PĂMÂNT SE VA SCHIMBA ACUM, DUMNEZEU VREA ACEST LUCRU, DUMNEZEU VREA SĂ DESCHIDĂ UȘILE NOII ERE, VREA SĂ DEA PACE ȘI IUBIRE COPIILOR SĂI, VREA SĂ LE DĂRUIASCĂ PACE ȘI IUBIRE, VREA SĂ LE DĂRUIASCĂ HARUL SĂU.

Deschideți-vă inima către mine, nu renunțaţi, rămâneţi alături de mine, ... ochii voştri vor vedea acum minunile lui Dumnezeu!

Am ajuns acum la acel moment, totul se împlinește, profețiile de la La Salette, profețiile de la Fatima sunt aici, în fața ochilor voștri, totul este așa cum a scris Dumnezeu. Amin.

Vă iau la pieptul meu și vă conduc, copiii mei; eu sunt Co-Răscumpărătoare în lucrarea de mântuire; voi sunteți copiii mei și vă voi conduce la o victorie sigură în Cristos Isus, Fiul meu.

Vă binecuvântez și vă protejez ... nu vă voi lăsa niciodată singuri!

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Carbonia, 12.02.2022, ora 16:40 (locuțiune)

Preasfânta Treime cu voi. Vreau să vă umplu de bucurie, copiii Mei; vreau să vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh și să vă dau o viață nouă în sfințenie și iubire.

Acum totul se apropie de sfârșit, timpul este marcat, trâmbița ultimului Înger va suna și veți înțelege că totul s-a terminat, că viața voastră este pe cale să se transforme, ochii voștri vor vedea lucruri noi, vor vedea Ierusalimul ceresc coborând din ceruri și vor vedea măreția lui Dumnezeu Tatăl, măreția Lui împotriva acestei omeniri perverse, o omenire care a abandonat complet regulile lui Dumnezeu și s-a dăruit lumii, s-a dat în mâinile lui Satana, a lăsat să i se fure sufletul; acești copii, bieții copii, vor fi trimiși în iad împreună cu cel care i-a condus.

Veți vedea ultima mișcare a lui Satana acum, copiii Mei, totul se desfășoară conform planurilor sale, dar intervenția lui Dumnezeu va fi mare și cu putere.

VEȚI VEDEA CUM SE PRĂBUȘESC MUNȚII, VEȚI VEDEA CUM SE RIDICĂ MĂRILE, VEȚI VEDEA, COPIII MEI, CUM DRUMURILE SE DESCHID BRUSC ȘI ÎNGHIT TOT CE GĂSESC ÎN CALE.

VEȚI VEDEA ATÂȚIA FRAȚI MURIND ÎN FAȚA OCHILOR VOȘTRI ȘI VEȚI VEDEA ÎNȘELĂCIUNEA FĂCUTĂ DE CEL CARE ESTE PRINȚUL ACESTEI LUMI.

Acum Preasfânta Treime vă binecuvântează și vă poruncește, vă ordonă să rămâneți tari în credința în Hristos Iisus și să urmați sfânta doctrină a Bisericii, să nu vă implicați în situații care nu aparțin lui Dumnezeu, situații murdare care vor ajunge în curând în ochii tuturor.

VEȚI VEDEA, COPIII MEI, VEȚI VEDEA FOCUL DIN CERURI, PENTRU CĂ ESTE PE CALE SĂ FIE TRIMIS DE DUMNEZEU TATĂL PENTRU A PURIFICA ACEST PĂMÂNT, ACEST PĂMÂNT AMAR, PLIN DE PĂCAT, PLIN DE SÂNGELE FRAȚILOR VOȘTRI, DE OROAREA LUI SATANA!

Ororile Satanei s-au răspândit pe tot pământul, copiii Mei, pedeapsa lui se abate asupra voastră pentru că l-ați acceptat, pentru că, în voința voastră liberă, ați vrut să-l urmați renunțând la Dumnezeu, îndepărtându-vă de El, preferând lucrurile mai ușoare de pe acest pământ. Dar aţi fost trimişi aici într-o misiune. Voi nu i-ați aparținut lui Satana, ci ați ales să-i aparțineți, alegând căile lui în loc de ale Mele, alegând poruncile lui în loc de poruncile Mele.

O, copiii Mei, disperarea din voi va fi mare, dar asta este ceea ce ați semănat și ceea ce veți culege.

O, copiii Mei binecuvântați de Tatăl vostru, vouă vi se va da o măreție nesfârşită, veți vedea măreția lui Dumnezeu și veți vedea că vi se vor deschide porțile noului Ierusalim.

Fiți sfinți, copiii Mei, nu faceți compromisuri, urmați întotdeauna, chiar și cu multă durere, căile lui Dumnezeu și nu pe cele ale Satanei. Îmbrățișați crucea pe care ați ales-o, pe care fiecare dintre voi a ales-o, și îmbrățișați crucea lui Isus pentru a vă uni cu El.

Fiți binecuvântaţi, fiți roditori, aduceți-Mi multe fapte bune. Fiți milostivi cu frații și surorile voastre și iubitori cu toți, zâmbiți tuturor și aduceți în lume lumina lui Hristos cel înviat. Fie ca fețele voastre să fie radiante și zâmbetul să fie mereu pe buzele voastre.

Haideți, totul este gata, Domnul și Preasfânta Treime vă binecuvântează în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6953796144662462&set=a.242597375782406

Un comentariu: