joi, 17 februarie 2022

"OAMENII BISERICII RĂNESC INIMI, EI CARE ÎN SCHIMB AR TREBUI SĂ IUBEASCĂ..." - Trevignano Romano, 14 februarie 2022

Mesajul lui Isus, ora 5:00 AM

Iubita Mea, această noapte este atât de întunecată, întunericul a coborât peste tot pământul, iar voi, cei mici și fără apărare, în fața tuturor acestor lucruri, nu puteți face nimic, ci doar să vă rugați Tatălui nostru pentru ca El să calmeze toate acestea.

Oamenii Bisericii sfâșie inimi, în timp ce ei, care ar trebui să iubească, L-au dat la o parte pe Fiul lui Dumnezeu, îmbrățișând tot ceea ce le este mai confortabil.

Îi rog pe preoții care, în suflet și în duh, sunt încă solidari cu Mine, să se pregătească să accepte toată suferința și toată durerea care se va abate asupra lor.

Ajutați-i pe acești fii rătăciți și pierduți, Eu sunt cu voi în rugăciunea aceasta pentru ca niciun suflet să nu fie luat de la Tatăl Meu.

Sora Mea, în această noapte s-a întâmplat cel mai rău lucru la care inima Mea a putut asista; nici măcar șefii de stat nu iau poziție în numele Meu și pentru asta suferința voastră va fi mare.

Voi, cu micile voastre rugăciuni și cu lumina sufletului vostru, Mi-aţi înviorat inima; întoarceţi-vă la Mine, ca nimic să nu vă facă rău. Fiica Mea, suferințele vor fi multe și grele, dar cine își deschide inima Tatălui Meu nu are de ce să se teamă.

Voi, cei aleși, continuați să vă rugați neîncetat, pentru ca inima Mea zdrobită să aibă parte de puţină răcorire.

Îmi voi pune mâinile peste cei care Mă cheamă și îi voi binecuvânta împreună cu familiile lor. Rugați-vă cu inima deschisă împreună cu Mama Mea atât de milostivă și plină de iubire pentru voi.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui Meu, în numele Meu Sfânt și al Duhului Sfânt.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6955757381133005&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu