marți, 15 februarie 2022

"NOUL IERUSALIM VA SOSI ÎN CURÂND" - Trevignano Romano, 12 februarie 2022

 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Dragi copii, vă implor, întoarceți-vă la Dumnezeu cu credință adevărată; grăbiți-vă, nu mai pierdeți timpul pentru că timpul a trecut.

Copiii mei, veți vedea lucruri foarte ciudate în ochii voștri, dar eu vă spun: nu vă temeți niciodată. Copiii mei, vremurile prin care treceți vor fi și mai rele, dar nu uitați, nu vă temeți de timpul care se încheie, ci bucurați-vă de lumea minunată care vă așteaptă.

Noul Ierusalim va sosi în curând. COPII, RUGAȚI-VĂ PENTRU CEI PUTERNICI AI PĂMÂNTULUI ȘI PENTRU CONDUCĂTORII BISERICII, PENTRU CA EI SĂ EVITE MAREA SCHISMĂ CARE ESTE PE CALE SĂ SE PRODUCĂ. Amintiți-vă că eu sunt Mama și voi sunteți copiii mei.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6950372195004857&set=a.242597375782406

2 comentarii: