miercuri, 2 februarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 29 IANUARIE 2022

Înțelegeți bătălia, 4 ianuarie 2021 - REPOSTARE

    "În timp ce pășiti prin aceste zile nesigure, să știţi că Eu văd deja calea trasată în fața voastră. Partea voastră este să o parcurgeți, păstrându-Mă pe Mine ca punct central. Partea ta este să nu permiți dușmanului să te facă să te împiedici.

   Eu vă voi călăuzi și vă voi asigura hrana pe măsură ce faceți fiecare pas. Căutați acum ușile deschise pe care vi le-am așezat în fața voastră. Găsiţi calea pe care v-am chemat și pășiţi pe ea fără teamă sau împotriviri. Nu permiteți dușmanului să vă facă să vă fie frică, ci închideți vocea răului.

  Locul în care v-am chemat s-ar putea să nu fie cel pe care vi-l doriți cel mai mult. S-ar putea să fie un loc la care nu v-aţi gândit, dar Eu știu unde să vă așez pentru siguranță, ca să puteți parcurge restul călătoriei voastre.

   Acesta va fi un anotimp de așteptare, deoarece știți multe din ceea ce va urma și așteptați să vedeți cum se va întâmpla.

   Nu irosiți acest timp, prețioșii Mei, ci puneți-vă în Duhul Meu pentru spiritul victoriei!

   Ascuțiți-vă sabia și înțelegeți bătălia în care vă aflați, ca nu cumva inamicul să vă ia repede. Nu confundați acest sezon de așteptare cu un sezon de odihnă."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2180040508803873/

Un comentariu: