duminică, 27 februarie 2022

Române, M-ai părăsit!

Iată-mă, Doamne, că scriu,
Tu ne spui că e târziu.
-Măi, copii, Tatăl vă spune,
Soarele, luna apune,
 
Asta aici şi acum,
Cei ce sunteţi pe pământ.
-Doamne
-i gata? S-a împlinit
Pentru lume şi pământ?
 
-Antoane, mai spune o dată
Lumii care este moartă
În credinţă, în iubire,
Şi în a face fapte bune:
 
Române, ridică capul,
Dezlipeşte-te de dracul,
Rupe căpăstrul şi hamul
Care îţi răpeşte harul.
 
Te-am creat vrednic şi sfânt,
Române, M-ai părăsit,
Acelaşi care am fost, Sunt
Atotputernic şi Sfânt,
 
Din veci până în veşnicie
Puterea Mea este vie.
Voi mai sunteţi în stare
Ca să mergeţi pe cărare?
 
Pentru voi care am creat-o,
Prin profeţi v-am arătat-o.
Eu sunt sus şi totul văd,
Vine foc, vine prăpăd.
 
Voi dormiţi un somn adânc
Înspre iad, nu Paradis,
Nu vedeţi în jurul vostru,
Peste tot a pus căpăstrul.
 
Nu-s altcineva, ci Tatăl,
Voi aţi ales singuri iadul,
Aţi fugit grăbiţi la test,
Vaccinul aţi spus că vreţi.
 
Aţi ales o hotărâre
Care nu e de la Mine.
Eu, Tatăl, ce vă vorbesc,
Niciodată nu greşesc.
 
Răspundeţi la ce vă-ntreb:
Eu pot ca să vă dezleg?
Vă rog, veniţi la altar,
Unde-i cel mai mare har,
 
Prin spovadă şi căinţă,
Primind Ostia pe limbă.
Ce vă spun, nu ignoraţi,
În iad să nu fiţi aruncaţi,
 
Că sunt moduri, încercări...
Nu vă depărtaţi de cer.
Fiţi curaţi, fiţi spovediţi
La ce urmează să trăiţi.
 
Sunteţi mici, sunteţi copii,
Vă rog să rămâneţi vii
În credinţă, în iubire,
Dacă vreţi să fiţi cu Mine.
 
Doar atât pentru acum,
Ascultaţi ce Eu vă spun:
Să nu renunţaţi la Mine,
Tatăl la această lume.
 
Marţi, 22.02.2022, ora 18:45 Anton Ciobanu


Rugaţi-vă, credeți și nu vă temeţi de nimeni și de nimic, Domnul este totul oriunde și oricând. 
Doamne, ajută-ne să fie pace în lume!

Un comentariu: