duminică, 27 februarie 2022

Pentru voi Eu plâng mereu

Dacă vrei acum să scrii,
Îţi spun lumii ce să spui:
Că sunt Tatăl, Creatorul,
Şi Îmi iubesc tot poporul,
 
Aşa de cum l-am creat,
Eu nu l-am înstrăinat.
Din contră, v-am arătat
Prin Fiul ce vi L-am dat
 
Să vă scoată, să vă scape
De la rău şi de păcate.
Pentru voi Eu plâng mereu
Că l-aţi ales pe cel rău.
 
El vă duce în întuneric
Ce va fi groaznic şi veşnic.
Semnele nu le vedeţi,
Nici nu mai sunteţi atenţi
 
La ce v-am spus de atâta timp,
Prin profeţi ce v-am vorbit:
Pământul o ia la vale,
Apa se tulbură în mare,
 
Munţii se rostogolesc,
Şi vulcanii izbucnesc.
Treziţi-vă, dragi copii,
Pe unde aţi fi sau trăi.
 
Mereu am strigat la voi
Să vă întoarceţi înapoi.
Vouă vi se pare glumă,
Că vorba Mea nu e bună,
 
Că tot spune, ne anunţă,
Dar nimic nu se întâmplă.
Spuneţi voi că nu vedeţi
Cum aţi ajuns şi sunteţi,
 
Sus pe mal, ce vi se pare
Că poate aţi avea scăpare.
E iluzie mare, dragi copii,
Că mulţi vă veţi prăvăli
 
Atât de jos şi adânc,
Şi va fi fără sfârşit.
Vă sunt Tată, Dumnezeu,
Vreau să vă scap de cel rău.
 
Am puterea, vă dau şansa
Acum să vă salvaţi viaţa,
Ca să puteţi fi mântuiţi
Şi veşnic cu Mine să fiţi.
 
De acum nu mai intervin,
Am strigat ca un nebun,
Eu, Fiul, Duhul, Maria,
N-a vrut să asculte lumea.
 
Aţi ales pe Lucifer
Ce vă duce în infern.
Aţi ales că vă convine,
Nu vreţi ca să fiţi cu Mine,
 
Eu, cel care v-am creat,
Viaţă şi suflu v-am dat.
Asta este bunătatea
Din care v-aţi luat partea
 
Pe veci să o folosiţi,
Cu Mine sau rătăciţi,
Chinul în veci, în infern,
Ca stăpân pe Lucifer.
 
Cei M-aţi părăsit, plecat,
Vă mai pot  salva de iad,
Semnul vi-l arăt îndată
Peste tot în lumea voastră.
 
Când lumina veţi vedea,
Inima se va înmuia,
Totul va fi ca în oglindă,
Ce a fost şi ce-o să vină.
 
Gândiţi-vă, dragii Mei,
Vreţi la lupi sau între miei?
V-a spus Tatăl Creator,
Ce a făcut pământ şi cer,
 
Vreţi în Duh sau Lucifer?
În cer sus sau jos în infern?
 
Sâmbătă, 12.02.2022, ora 15:23, Anton Ciobanu

Un comentariu: