luni, 7 februarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 4 FEBRUARIE 2022 - Tu, Eu și Ei

 "Copiii Mei, să știți că, în timp ce pășiți în această perioadă finală, îngerii Mei vă păzesc cu grijă. Voi sunteți reprezentanții Mei pe pământ. Voi sunteți cei care vor conduce ultimele suflete prețioase în Împărăția Mea.

Să știți că renașterea finală începe foarte curând și mulți dintre copiii Mei vor fi instrumente în ea.

Pe măsură ce puterea Mea măreață curge prin voi în acest timp, să știți că persecuția va crește din nou. Dușmanul este disperat să-i împiedice pe cei care nu Mă cunosc, să fie salvați și va încerca orice pentru a vă discredita pe voi, pe Mine și pe ei.

Tot ceea ce contează sunt sufletele care vin în Împărăția Mea. Concentrați-vă asupra acestui lucru, copii, și ignorați orice altceva care încearcă să vă distragă atenția, căci dușmanul va face tot ce-i stă în putință pentru a vă distrage atenția de la această lucrare în acest timp. Recompensele supreme îi așteaptă pe cei care conduc aceste ultime suflete în Împărăția Mea!"

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2183906858417238/

Un comentariu: