marți, 1 februarie 2022

AMINTIȚI-VĂ, COPIII MEI, CĂ NUMAI RUGĂCIUNEA VĂ VA ELIBERA - Trevignano Romano, 29 ianuarie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copii mei, plecați-vă mereu genunchii; rugăciunile recitate cu credință și cu inima mă mângâie.

Inima mea și a Fiului meu Isus sângerează, privesc această omenire care cade atât de ușor în ghearele Satanei, toate acestea pentru o falsă libertate.

Amintiți-vă, copiii mei, că numai rugăciunea vă va face liberi. Iertaţi-i pe cei care vă judecă fără să înțeleagă.

Fiica mea, înaintea ta, Iisus a fost acuzat că este posedat și nebun; totuși, El era Fiul lui Dumnezeu.

Fiica mea, oferă-ți umilința și durerea; într-o zi vor înțelege că vorbele tale au venit din cer.

Copiii mei, urmați indicațiile mele, trăiți mesajele și rugați-vă mult, numai așa veți putea intra în Împărăția lui Dumnezeu, multe vor fi tentațiile, dar voi, copii ai inimii mele, fiți credincioși și deschideți-vă inimile la har și învățați să oferiți și să mulțumiți.

Nu vă temeți niciodată, cu Dumnezeu aproape, nu veți avea de ce să vă temeți.

Acum vă las binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6869354873106590&set=a.242597375782406

Un comentariu: