luni, 21 februarie 2022

"ODATĂ CU AVERTISMENTUL MULTE LUCRURI SE VOR SCHIMBA" - Trevignano Romano, 19 februarie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, vreau să vă țin mereu sub mantia mea binecuvântată pentru a vă proteja și a vă face să simțiți marea mea iubire.

Dragi copii, fiți credincioși Evangheliei, hrăniți-vă cu trupul Fiului meu și cu Sfântul Său Cuvânt, nu vă îndepărtați de Dumnezeu pentru a nu fi o pradă ușoară pentru dușmanul infernal.

Copiii mei, îmbrățișați speranța cerurilor noi și a pământului nou care vă așteaptă, încredințați-i totul, nu fiți călăii nedreptății, așteptați mila lui Dumnezeu cu avertismentul căci multe lucruri se vor schimba, nu vă temeți.

Copiii mei, fiți ca niște adevărați războinici în prima linie, luptați pentru credința care vă va face liberi și cu arma Sfântului Rozariu în mâini.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6988524541189622&set=a.242597375782406

Un comentariu: