sâmbătă, 26 februarie 2022

Staţi în turmă, nu departe!

Mintea Domnului veghează,
Noapte, zi, mereu e trează.
De credeţi că Îl minţiţi,
Asta n-o să reuşiţi.
 
Eu atunci când voi pleca,
Toate aici le voi lăsa.
Nu am venit cu nimic,
Plec aşa cum am venit.
 
A fost grabă, a fost lipsă,
Am trecut ca prin eclipsă.
Nu vă temeţi, dragii mei,
Nu fiţi lupi, rămâneţi miei.
 
Nu vă placă lenea, umbra,
Puteţi pierde Domnului urma.
Staţi în turmă, nu departe,
Că sunt mulţi lupi pe aproape.

Când vă sculaţi dimineaţă
Şi daţi cu apă pe faţă,
Daţi odă Celui de sus
Că şi astăzi aţi ajuns
 
Ca să vedeţi din nou lumină,
Şi mai trăiţi încă o ziuă,
Care din cer aţi primit,
Călătorind pe pământ,
 
Aşa ca un pelerin,
De e nor, de e senin.
Că de ninge sau de plouă,
Mai trăiţi încă o zi nouă.
 
Bucură-te, strigă tare,
Slavă Maiestăţii Sale,
Pentru tot ce ai primit,
De la Domnul dăruit
 
Pentru viaţă, pentru trup,
Şi vizita pe pământ.
Când mă chemi, o să-ţi răspund,
Viaţa a fost ca un film,
 
Şi cu beznă, şi cu valuri,
Cu drum bun şi cu talazuri.
Mi-ai dat picioare să umblu,
Să păşesc călcând pământul,
 
Şi prin văi, şi pe coline,
Ochii vadă a Ta minune,
De cum toate le-ai creat,
Sus e cer şi jos e iad.
 
Toate Tu le-ai aşezat,
Şi bine organizat.
Ai strigat din cer la om
Să nu mănânce din pom.
 
Atunci a venit cel rău,
A înşelat omul Tău
Care l-ai creat din tină,
Pe femeie să-l susţină,
 
Dar au căzut în păcat,
Ce le-ai spus n-au ascultat.
Atunci erau doi în Rai,
Acum e mult stres şi vai.
 
În muncă, în sănătate,
Avem stăpâni pentru toate.
Hai coboară, Doamne, jos
Că totu-i întors pe dos.
 
Dacă spui că-i rău, nu bine,
De cum se trăieşte în lume,
Te poţi trezi cu o scatoalcă
Pate-n cap sau chiar în faţă.
 
Fă ceva, trimite un semn,
Cel rău a ajuns suprem.
Arată-i puterea Ta,
Lumea de a elibera
 
De hoţi, păgâni şi atei,
Cei ne conduc se cred zmei.
Ia-le, Doamne, acest „har”
Care e de la rival,
 
Opreşte-le lor avântul,
Să dispară, să-i ia vântul.

           25.02.2022, ora 13:55, Anton Ciobanu

Un comentariu: