vineri, 11 februarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 9 FEBRUARIE 2022 - Purificare intensă

 "Copiii Mei, o perioadă de purificare intensă este peste voi.

Sfârșitul se apropie cu repeziciune, iar Mireasa Mea trebuie să fie pregătită să se întâlnească cu Mirele ei. Prin urmare, vă voi purifica și vă voi pregăti. Partea voastră este să vă supuneți Mie, astfel încât purificarea să poată fi finalizată.

Pentru aceia dintre voi care Mi s-au supus de mult timp, această purificare va fi simplă. Pentru cei care s-au împotrivit și au refuzat să facă schimbările necesare, va fi foarte dificilă. Pentru copiii Mei care au așteptat până la sfârșit pentru a face schimbări, voi ați ales această consecință, nu a fost dorința Mea ca toată schimbarea să se producă asupra voastră deodată. Umiliți-vă acum pentru ca Eu să vă pot purifica.

Această purificare va fi un timp în care veți învăța să vă supuneți puțin câte puțin, dar accelerat datorită vremurilor. Lumea din jurul vostru se schimbă rapid și există puțin timp pentru a vă finaliza purificarea, ceea ce o face mult mai provocatoare pentru voi. Strigați la Mine atunci când vă copleșește, Eu vă voi aduce mângâiere.

Dacă nu Îmi permiteți să vă rafinez acum, veți fi lăsați să fiți rafinați în ororile Marelui Necaz care începe foarte curând.".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2188078951333362/

Un comentariu: