miercuri, 9 februarie 2022

EU SUNT FECIOARA ÎNDURERATĂ, EU SUNT CEA PE CARE O VEȚI VEDEA ÎN CURÂND ÎN CASELE VOASTRE - Carbonia, 07 februarie 2022

Iubiți copii, eu sunt Fecioara Îndurerată, eu sunt cea pe care o veți vedea în curând în casele voastre, ... voi veni să vă aduc vocea lui Dumnezeu Tatăl, pentru ca în fiecare dintre voi să se producă adevărata convertire și să vă întoarceți la El: ... ca și copii ai iubirii, trebuie să vă întoarceți la iubire.

În marea Sa Îndurare, Tatăl vă cheamă în continuare înapoi la Sine; El nu vrea să piardă niciunul dintre copiii Săi, vrea să-i îmbrățișeze din nou și să-i facă să se bucure de imensa Sa iubire.

Copii ai Ierusalimului, orele tind să se stingă ca lumina zilei care se întunecă. Întunericul avansează neîncetat, acțiunea sa malefică pătrunde în inimile oamenilor încăpăţânaţi, a celor care au favorizat proiectul său blestemat! ... "amăgiți" de minciunile lui, vor pieri.

Eu sunt cea pe care Dumnezeu Tatăl v-a trimis-o, ca să se împlinească profeția: ... Satana va fi zdrobit de piciorul meu, nu se va mai ridica niciodată.

Așteptați-mă, copiii mei, cu tot da-ul vostru sincer în credința în Hristos Isus, Domnul. În ascultare de El veți fi victorioși; Eu însumi vă voi purta la Pieptul meu pentru a vă da certitudinea victoriei în Cel care poate face toate lucrurile.

MÂNTUIREA DEPINDE DE DA-UL VOSTRU, RĂMÂNEŢI ÎN ASCULTARE FAȚĂ DE LEGILE LUI DUMNEZEU!

Copiii mei, mergeți înainte fără să vă uitați înapoi, ... ...cu sabia de foc a iubirii luptaţi împotriva diavolului. Duhul Sfânt va fi în voi, "DUMNEZEU TATĂL DECIDE TIMPUL"... acesta este momentul realizării Planului Său de mântuire.

Veniți, micuții mei, vă țin pe toți sub mantia mea, vă protejez și vă conduc, în calitate de "CORĂSCUMPĂRĂTOARE" a Lucrării de Mântuire, spre victoria asupra lui Satana.

Binecuvântarea Preasfintei Treimi să fie asupra voastră. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6918679698174107&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu