marți, 8 februarie 2022

"COPIII MEI, ATENŢIE LA APELE CARE VOR INVADA PĂMÂNTUL..." - Trevignano Romano, 05 februarie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și pentru că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Copiii mei, spuneți-le tuturor să se întoarcă la Dumnezeu, la legile și poruncile Sale; pocăiți-vă, copiii mei, și cereți mila lui Dumnezeu care poate fi acordată în cazul unei pocăințe adevărate; mărturisiți-vă. Isus este aproape, fiți mereu pregătiți.

Copiii mei, ATENȚIE LA APELE CARE VOR INVADA PĂMÂNTUL, el este pregătit pentru transformarea sa.

Rugați-vă pentru preoții mei, pentru că unii dintre ei creează atâta confuzie printre copiii mei; rugați-vă ca lumina să pătrundă în inimile lor.

Copiii mei, astăzi voi binecuvânta aceste lumânări pentru ca ele să aducă lumina Duhului Sfânt în casele voastre. Eu sunt cu voi.

Acum vă binecuvântez, în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6913299828712094&set=a.242597375782406

Un comentariu: