luni, 7 februarie 2022

"COPIII MEI, TRĂIȚI TIMPURI MAI GRELE DECÂT CELE ALE POTOPULUI..." - Trevignano Romano, 03 februarie 2022

Iubiții mei copii, vă mulțumesc că sunteți aici și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, trăiți timpuri mai grele decât cele ale potopului, ați avut atât de mult timp pentru a vă converti, dar totuși, preferați lumea, preferați să păcătuiți adesea, fără să înțelegeți că într-o zi veți fi față în față cu Isus al meu.

RUGAȚI-VĂ, COPII, PENTRU CA RUGĂCIUNILE VOASTRE SĂ DEVIEZE CEEA CE ESTE MAI PERFID ÎN MINȚILE POLITICIENILOR VOȘTRI.

Ajutaţi-L pe Fiul meu Isus cu rugăciunea. Pământul se va cutremura. Copiii mei, puneți totul în rănile lui Isus, luați-mă de mână, iar Eu vă voi proteja și vă voi duce la El.

Copiii mei, rugați-vă pentru Biserică și pentru sfinții preoți, pentru ca ei să rămână mereu credincioși adevăratului magisteriu al credinței.

Copiii mei, timpul s-a terminat pentru cei răi și milostivirea va fi infinită pentru cei drepți.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6899654306743313&set=a.242597375782406

Un comentariu: