miercuri, 9 februarie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX LUNI, 7 FEBRUARIE 2022 - În credință sau în frică

"Cât timp veți rămâne mulțumiți, copiii Mei? În timp ce puterea dușmanului Meu crește pe pământ, cât timp veți rămâne tăcuți? Îndrăzniți să visați că nu vă va afecta pe măsură ce crește?

A rămas Fiul Meu tăcut atunci când a fost persecutat? S-au dat ucenicii Săi înapoi când au fost urmăriți din oraș în oraș?

Mulți dintre copiii Mei nu reușesc să își pregătească inimile și mințile pentru ceea ce urmează să se întâmple. Din acest motiv, sinuciderea va deveni generalizată în timpul sfârșitului. Acest lucru nu ar trebui să fie așa printre copiii Mei, deoarece v-am avertizat dinainte de ceea ce va urma și să nu vă iubiți viețile sau să vă agățați de ele.

V-am avertizat dinainte să fiți în Sfântul Meu Cuvânt, pentru ca credința voastră să fie puternică, pentru ca panica să fie diminuată.

Este alegerea voastră cum să înfruntați ceea ce vă așteaptă, cu credință sau cu frică. "

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2186516581489599/

2 comentarii:

  1. Isaia 42:2
    El nu va striga, nu-Și va ridica glasul și nu-l va face să se audă pe uliţe.

    Ioan 7:1
    După aceea, Isus străbătea Galileea; nu voia să stea în Iudeea, pentru că iudeii căutau să-L omoare.

    Matei 10:23
    Când vă vor prigoni într-o cetate, să fugiţi într-alta. Adevărat vă spun că nu veţi isprăvi de străbătut cetăţile lui Israel până va veni Fiul omului.

    RăspundețiȘtergere
  2. 2 Corinteni 10:4
    Căci armele cu care ne luptăm noi nu sunt supuse firii pământești, ci sunt puternice, întărite de Dumnezeu ca să surpe întăriturile.

    Efeseni 6:12
    Căci noi n-avem de luptat împotriva cărnii și sângelui, ci împotriva căpeteniilor, împotriva domniilor, împotriva stăpânitorilor întunericului acestui veac, împotriva duhurilor răutăţii care sunt în locurile cerești.

    RăspundețiȘtergere