luni, 6 iunie 2022

26 februarie și 2 iunie 2022, Shelley Anna: OMENIREA VA SUFERI DIN CAUZA MARILOR EI NELEGIUIRI

26 februarie 2022 - Mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihai

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

În calitate de prinț al oștirilor cerești, vă implor să Îl recunoști pe Domnul și Mântuitorul nostru, Isus Cristos, ca Rege al regilor și Domn al domnilor, lăudându-L și închinându-vă Lui în genunchi, în adorație la Preasfântul Sacrament, primind binecuvântările Sale de Credință, Speranță, Dragoste și Protecție, împărtășindu-vă din puterea Sa, pentru a îndura necazurile acestor zile din urmă.

Poporul lui Dumnezeu, criza este acum asupra voastră deoarece plăgi care nu mai sunt în stare latentă, au început să iasă la suprafață. Obțineți medicamentele cerești, (Uleiul bunului samaritean), care sunt necesare pentru a lupta împotriva infecției.

Omenirea va suferi din cauza marilor ei nelegiuiri și a practicilor diavoleşti pe care le laudă, batjocorindu-L pe Dumnezeu cu perversiunile lor murdare. Mânia lui Dumnezeu Tatăl este îndreptată asupra celor răi.

RĂZBOAIELE ȘI ZVONURILE DE RĂZBOAIE SE INTENSIFICĂ pe măsură ce națiunile încep să ia armele una împotriva celeilalte. Ordinea se va ridica din haos, în timp ce urâciunea pustiirii stă în locul sfânt.

Poporul lui Dumnezeu, acum este timpul să nu disperați. Puneți-vă încrederea în Domnul și Mântuitorul nostru, Isus Hristos care nu v-a abandonat.

Pregătiți-vă inimile în timp ce vă recunoașteți îngerii păzitori care vă vor conduce în siguranță.

Eu sunt gata cu mulțimi de Îngeri pentru a vă apăra de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

Binecuvântata noastră Mamă spune:

Dragi copii, vă rog să răspundeți apelului meu urgent de rugăciune. Fiți o continuare a rugăciunii mele, răspândind  Rozariul meu de lumină în întreaga lume, dezvăluindu-L pe Fiul meu acestei generații întunecate, care nu cunoaște iubirea lui Dumnezeu. Avertismentul Fiului Meu se apropie, este puțin timp, pregătiți-vă inimile rugându-vă mereu pentru convertirea păcătoșilor.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de promisiunile mele și rugăciunile voastre să fie neîncetate.

Așa zice Mama voastră iubitoare.

 URGENT! PLĂGILE CARE VIN NU MAI SUNT ÎN ADORMIRE! 

 2 iunie 2022

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Este foarte urgent să vă restabiliți credința în Mine căci ora a devenit foarte târzie!

În afara granițelor Mele de protecție, veți fi mistuiți de întunericul răului care controlează această lume.

Eu sunt Salvarea voastră și singurul refugiu sigur din necazul acestor zile. Întoarceți-vă la Mine.

Îmbrățișați lumina iubirii Mele care dezvăluie relele lui Satan.

Nu lăsați influențele rele ale acestei lumi să vă abată de la calea dreaptă și îngustă a neprihănirii

pe care v-am pus-o în față.

Veniți sub Izvorul Meu de îndurare, care este revărsat pentru toți și fiți curățați de toată nelegiuirea.

Eu vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară. Așa vorbește Domnul.

1 Timotei 6:12

Luptă-te lupta cea bună a credinţei! Apucă viaţa veşnică la care ai fost chemat şi pentru care ai depus o bună mărturie înaintea multor martori!

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Ca apărător vigilent al vostru, vă implor pe toți să luați aminte la chemarea la pocăință pe care Domnul și Mântuitorul nostru a pus-o în inimile voastre.

POPORUL LUI DUMNEZEU, PLĂGI CARE AU FOST SUPRIMATE ÎN ADÂNCUL TIMPULUI nu mai sunt latente.

Un flux sângeros însoțit de febră, orbire și răni se va abate asupra celor infectați.

Poporul lui Dumnezeu, obțineți medicamentele cerești necesare pentru a alunga infecția. O picătură din Uleiul Bunului Samaritean plasată după fiecare lob al urechii va fi suficientă.

Iubiți ai Domnului și Mântuitorului nostru, nu lăsați credința voastră să se clatine. Luați-vă puterea de la Domnul nostru care nu v-a dat un duh de frică.

Semnele din cer și de pe pământ continuă cu mare perplexitate, în timp ce a noua planetă intră în sistemul solar. Adăpostiți-vă în Inima Sfântă a lui Isus Cristos de furtuna care se apropie și care se abate acum asupra voastră.

Eu sunt gata cu mulțimi de îngeri să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa zice Apărătorul vostru vigilent.

Ieremia 33:6

Iată, îi voi aduce sănătate și vindecare, îi voi vindeca și le voi descoperi belșug de pace și de adevăr.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/june/03/latest-messages

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu