marți, 7 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 4 IUNIE 2022 – Veţi culege ceea ce aţi semănat

"Copiii Mei, Cuvântul Meu este întotdeauna adevărat. Dacă omenirea ar realiza că tot Cuvântul Meu este întotdeauna adevărat... Puteți găsi acolo răspunsurile pe care le căutați. Puteți vedea ce vă rezervă viitorul, acolo. Acolo, în Cuvântul Meu. Așa cum ați semănat, așa veți culege.

Cei care umblă pe căile Mele, care se străduiesc să facă voia Mea în toate lucrurile, cei care sunt atenți să-i trateze pe cei din jurul lor așa cum doresc Eu, vor suferi foarte puțin în vremurile ce vor veni. Dacă ați arătat multă îndurare, multă îndurare vi se va arăta și vouă. Cei care sunt milostivi sunt adevărații Mei copii.

Dar cei care nu țineţi cont de Cuvântul Meu, cei care sunteţi nepăsători față de ceilalți, care vă străduiţi să vă mulțumiţi doar pe voi înșivă, cărora vă pasă prea puțin de sentimentele celor din jurul vostru, pregătiți-vă, pentru că vine multă suferință pentru voi. Veți culege ceea ce ați semănat. Vă așteaptă greutăți pentru că ați ales calea stâncoasă în locul celei ușoare."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2277779669029956/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu