duminică, 5 iunie 2022

"COPII, AȘTEPTAȚI AVERTISMENTUL CARE ESTE MAI APROAPE DECÂT CREDEȚI - Trevignano Romano, 3 iunie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre. Copiii mei, vă mulțumesc că vă îndoiți genunchii în timpul rugăciunii.

Copiii mei, așteptați Avertismentul care este mai aproape decât credeți, dar așteptați-l cu mare bucurie, iubirea lui Dumnezeu vă va face să vedeți lucruri minunate; cine se teme este pentru că nu s-a eliberat încă de păcat, în ciuda chemării mele continue.

Copiii mei, acesta este momentul purificării voastre și trebuie să-l trăiți cu deplină acceptare. Copiii mei, vă rog, încă mai ating pământul pentru că vreau să fiți salvați.

Dacă trăiți mesajele mele cu umilință, rugăciune și fraternitate, veți fi ca mica rămășiță CARE RĂMÂNE LÂNGĂ IISUS AL MEU, veți fi apostoli și veți avea curajul credinței.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

Voi fi cu voi până la sfârșitul rugăciunii.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7464665113575560&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu