miercuri, 1 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS CHRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 29 MAI 2022

REPOSTAT: Ridicaţi-vă mai presus de toate, 18 noiembrie 2020 

"Ridicați-vă deasupra a tot ceea ce vedeți că se întâmplă în lumea voastră, copiii Mei. Toate acestea au fost prezise în Cuvântul Meu Sfânt și de către numeroșii profeți pe care i-am trimis de-a lungul anilor. Întregul Meu plan glorios este pe cale să se încheie și toți vor vedea și vor ști că doar Eu sunt Dumnezeul tuturor.

   Pregătiți-vă inimile și casele pentru această ultimă parte căci veți vedea multe lucruri la care nu vă așteptați. Răul se va ridica și se va înrăutăți din ce în ce mai mult, iar lumea voastră va fi cuprinsă de violență și perversiune, dar cei care Mă cunosc, care umblă cu Mine, care se străduiesc să facă toată voia Mea, nu trebuie să se teamă pentru că Îmi voi aduna Mireasa (și o voi lua din lume) înainte de sfârșit."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2272486756225914/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu