joi, 9 iunie 2022

"COPII, PLÂNG PENTRU CĂ ȘTIU CE VA URMA ÎN CURÂND ȘI VOI..." - Trevignano Romano, 4 iunie 2022

 Fiica mea, în ciuda lacrimilor mele, tu continui să trăiești în indiferență, nici măcar copiii mei iubiți nu au umilința tăcerii și a contemplației.

Copiii mei, plâng pentru că știu ce va urma în curând și voi continuați să trăiți ca și cum nu ați cunoaște adevărul.

Copiii mei, în Biserică se va vărsa sânge. Rugați-vă pentru cei puternici, pentru că ei vor să vă ducă la moarte.

Substratul pământului se va încălzi atât de mult încât chiar și mulți pești din mare vor muri.

Copiii mei, întoarceți-vă la Dumnezeu, singura voastră salvare, și convertiți-vă.

Acum vă binecuvântez, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7477208155654589&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu