vineri, 3 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 31 MAI 2022 - Pe cine veţi sluji?

 "Copiii Mei nu sunt conștienți de cât de rea va deveni în curând lumea înainte de revenirea Mea.

Pe măsură ce economia voastră se prăbușește, Mă veți alege totuși să Mă slujiți? Când războiul va ajunge în țara voastră și mulți vor muri sau vor muri de foame, Mă veți alege totuși să Mă slujiți?  Când puținii bani pe care îi aveți nu vă vor cumpăra nimic de mâncare, veți alege totuși să Mă slujiți? Când membrii familiei se vor întoarce și se vor ataca unii pe alții pentru supraviețuire, Mă veți mai numi Doamne?

Când vor apărea noi conducători care vor adopta legi împotriva voastră, prin care nu veţi mai putea mânca fără să vă vindeţi sufletul, voi mai fi Eu Dumnezeul vostru?

Cine va alege să Mă slujească atunci când toate mângâierile voastre vor fi înlăturate, copii? Sunteți siguri de răspunsul vostru? Când nu vă voi mai putea răspunde la rugăciunile voastre, Mă veți mai iubi așa cum Mă iubiți acum, când Eu pot?

Pe cine veți alege în acea zi când vă vor lua totul dacă nu veți primi semnul dușmanului Meu?

Odată ce veți alege împotriva Mea, nu va mai putea exista întoarcere la Mine - atunci veți aparține lui Satana."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2274026479405275/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu