sâmbătă, 4 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 1 IUNIE 2022 - Rugați-vă

"Copiii Mei, unii dintre voi vă strângeți atâtea comori pentru voi înșivă aici. Sunt foarte mulțumit de preocuparea voastră pentru Împărăția Mea. În timp ce alții ies să se distreze, voi sunteți sârguincioși și vă ocupați de suflete. Veți fi foarte omagiați și răsplătiți pentru aceasta.

Ceilalți copii ai Mei nu-și dau seama cât de târziu este cu adevărat ceasul.

Copiii Mei din America, războiul va fi în curând pe pământul vostru. Acest lucru se va întâmpla brusc și fără niciun avertisment. Fiți pregătiți pentru ceea ce va urma.

Rugați-vă, copiii Mei. Rugați-vă ca familiile voastre să fie protejate. Rugați-vă pentru ca, casa voastră și cei din ea să fie trecuți cu vederea, așa cum Îngerul Morții a trecut peste israeliții din Egipt cu mult timp în urmă. Rugați-vă. Rugați-vă pentru salvarea tuturor celor pe care îi iubiți, căci dacă vor muri în păcatul lor, nu îi veți mai vedea aici și vor suferi chinuri îngrozitoare pentru toată veșnicia. Rugați-vă!"

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2274939962647260/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu