luni, 20 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX JOI, 16 IUNIE 2022 - Provocări neașteptate

 "De două ori în ultimele câteva zile, în sufletul meu a apărut o mâhnire teribilă în serile în care mă rog adesea.

Despre ce este vorba în această mâhnire, Doamne?

Despre ceea ce se apropie.

De ce Te întristezi?

Mă întristez pentru toate sufletele care merg pe căile vrăjmașului, pentru că vor pieri în acel timp dacă nu se vor pocăi cu adevărat și nu se vor întoarce de la răutatea lor. Mă întristez pentru că nu Mă vor cunoaște niciodată și că vor avea parte de o veșnicie în întuneric și chin.

Copiii Mei, un timp se apropie de pământ, cum nu a mai fost niciun altul înainte de el. Acesta va conține multe elemente la care nu vă așteptați. Va apărea multă răutate și multe provocări neașteptate. Doar cei care Mă cunosc bine au vreo șansă în acel timp. Doar cei pe care îi protejez vor trece prin el.

Sfârșitul tuturor lucrurilor se apropie rapid. Cei care umblă în lume se așteaptă ca lumea să continue mulți ani, dar nu va fi așa. Totul va merge conform Cuvântului Meu sfânt. Toate Scripturile trebuie să se împlinească.

Apropiați-vă de Mine, copiii Mei, pentru ca Eu să vă protejez în ceea ce va urma. Nu neglijați să faceți acest lucru, pentru că, dacă o veți face, veți pieri înainte de vreme."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2286628161478440/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu