luni, 27 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 22 IUNIE 2022 - Când începe războiul

"Copiii Mei, vine un război cum nu ați mai văzut până acum. Unii dintre voi vor fi aici cu Mine când se va întâmpla, dar mulți alții care pretind că sunt ai Mei vor fi încă pe pământ.

Când începe acest război, el începe în circumstanțe neobișnuite. Nu va fi clar la început ce s-a întâmplat, deși adevărul va deveni cunoscut mai târziu. Când va începe, poporul Meu din America va fi copleșit, în timp ce armatele invadatoare vor cuceri pământul și îl vor ocupa. Ei vor lua mulți sclavi dintre voi când vor face acest lucru. Unii dintre copiii voștri, de asemenea, vor deveni sclavi.

Cei care se numesc pe ei înșiși după Numele Meu, dar nu seamănă deloc cu Mine în felul lor de a fi, vor fi loviți în mod deosebit, pentru că nu-i voi proteja și nici nu le voi arăta milă, deoarece nu sunt ai Mei. Ei refuză să Mă cunoască acum când pot, preferând plăcerile lumii în locul timpului petrecut cu Mine. Celor care sunt cu adevărat ai Mei li se va arăta milă, dar vor suferi împreună cu cei răi.

Rămâneți aproape de Mine, copiii Mei, și fiți zilnic în Cuvântul Meu, pentru că doar acest lucru vă va ajuta în acel timp de lipsă și de război."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2291319101009346/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu