miercuri, 29 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 24 IUNIE 2022 - Viața și credința voastră

 "Dușmanul se dezlănțuie împotriva voastră, adevărații Mei copii.  Adevărații Mei copii care umblă în căile Mele, vorbesc în căile Mele și Mă urmează în tot ceea ce fac, voi sunteți ținta lui principală, deoarece viețile voastre arată necredincioșilor din jurul vostru cine sunt Eu.

Dușmanul are un plan pentru a vă lua totul și va învinge pentru o vreme. Mulți își vor pierde viața în acest timp, dar nu vă temeți pentru că cei care își pierd viața pentru credința lor în Mine vor veni aici unde sunt Eu pentru a fi cu Mine pentru totdeauna. Nimeni nu are o dragoste mai mare decât cel care îşi dă viața pentru prietenii săi.

Cei care nu au folosit acest timp pentru a se apropia de Mine, preferând plăcerile lumii, vor fi prinși în păcatul lor și își vor petrece veșnicia cu dușmanul sufletelor lor, deoarece sufletele lor îi vor fi predate lui.

Dușmanul Meu vine să vă ia tot ce aveți. Când vă vor rămâne doar viața și credința voastră în Mine, Mă veţi alege totuși pe Mine?".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2292880537519869/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu