luni, 27 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 21 IUNIE 2022 - Când se schimbă sezonul

„Un nou curaj se va ridica asupra copiilor Mei în acest timp. Pe măsură ce vedeți puterea Mea miraculoasă manifestându-se liber, veți începe și voi să mărturisiți liber, nu ezitând ca în vremurile trecute, ci în mod deschis, și veți vedea mâna Mea mișcându-se pe măsură ce o faceți.

Nu voi cruța niciun miracol în acest timp pentru a-i ajuta pe cei necredincioși să Mă aleagă pe Mine. Nu doresc ca cineva să piară. Cei care fac lucrarea de mărturie și de câștigare a sufletelor în acest timp vor fi răsplătiți foarte mult - dincolo de tot ceea ce își poate imagina mintea lor. Aceste suflete sunt la fel de prețioase pentru Mine ca și sufletele voastre, copiii Mei. Doresc ca voi să le conduceți la Mine. Doresc să daţi mărturie în fiecare loc unde mergeți - Trebuie să lucrați cât este ziuă pentru a face acest lucru căci sezonul se va schimba rapid.

Când se schimbă sezonul, va apărea o mare persecuție și va fi mult mai dificil. Nu rețin niciun lucru bun de la cei care fac această lucrare. Eu vă trimit să faceți această lucrare pentru Mine - Mergeți acum."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2290579921083264/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu