duminică, 12 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 10 IUNIE 2022 - Complicații neașteptate

"Multe complicații neașteptate vin în lumea voastră, copiii Mei. Multe mișcări neașteptate - răsturnări de situație a evenimentor la care nu vă așteptați. Acestea Îmi vor dezechilibra poporul. Rămâneți ancorați în Mine și în Sfântul Meu Cuvânt.

Lumea în care trăiți nu este un loc stabil, copiii Mei. Nu vă îndrăgostiți de viețile voastre de acolo, căci adevărata voastră viață este aici, cu Mine. Tot ceea ce vedeți în jurul vostru va trece foarte curând.

Timpul Marelui Necaz vine și nu este departe. În el, mulți vor trece prin greutăți îngrozitoare, deoarece marile orașe vor fi distruse în războiul care va veni. Țări întregi vor fi arse de foc, iar mările vor fi poluate. Oamenii au ales întunericul în locul luminii, ura în locul iubirii și păcatul lor în locul Meu. Acum îi voi da pe mâna a ceea ce au ales.

Ocupaţi-vă de lucrările Împărăției Mele. Doresc ca voi să câștigați suflete pentru Mine. Nu vă întristați pentru ceea ce vedeți. Rămâneți înrădăcinați și ancorați în Mine.

În curând și foarte curând, vă veți întoarce acasă".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2281911351950121/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu