marți, 28 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX , JOI, 23 IUNIE 2022 - Vine marele război

"Copiii Mei se vor întrista când va începe marele război care vine. Veți vedea mai multă moarte și distrugere decât ați văzut vreodată în lumea voastră. Mulți dintre voi îi vor pierde pe cei dragi și vor suferi alte pierderi. Comunicațiile vor fi oprite, iar voi vă veți întreba cine a plecat și cine nu.

Vă veți petrece fiecare zi întrebându-vă ce urmează, luptând cu frica și tânjind să fiți aici, la adevărata voastră casă, cu Mine. Tot pământul va duce lipsă, doar poporul Meu care Mă cunoaște bine va avea destul, deoarece Eu le voi asigura din propria Mea Mână.

Oamenii, în frica și durerea lor, vă vor ataca și vă vor persecuta deoarece vor vedea că voi aveți din belșug și ei nu au nimic. Aceasta este șansa voastră de a le vorbi despre Mine.

Aceia dintre copiii Mei care umblă foarte aproape de Mine acum nu vor suferi în timpul care va veni, căci îi voi chema acasă înainte de marele război."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2292127834261806/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu