duminică, 26 iunie 2022

Mesajul Domnului Isus către un discipol, Mexic, 10 iunie 2022

 Domnul nostru Iisus Hristos spune: Dragul Meu discipol, mergi cu Mine, mergi pe urmele Mele, poartă-ți crucea acum, propria ta cruce. Da, renunță acum la ceea ce este al tău, trăiește prin ceea ce este al Meu, prin mila și bunătatea Mea .... Suntem prieteni?...

Ascultă și scrie, ai foarte mare încredere în ceea ce îţi explic. Este adevărat, să știe lumea, că toate acestea vin din mila profundă a Inimii Mele!

Ah, discipolul Meu, ceea ce scrii nu este o scrisoare postumă, nici o amenințare! Amenințarea trece, dacă nu este pusă în aplicare. .... Avertismentul nu trece, el rămâne!

Oh... da, nu este nici un murmur de vânt, nici un murmur de mare pe o plajă singuratică!

Nu voi fi bătaia de joc a multora! Eu nu sunt un comediant, cuvintele Mele nu vor trece, timpul Tatălui Meu nu are limite.

Nebunii de astăzi nu mai înțeleg semnele vremurilor.... și cu atât mai puțin limbajul lor misterios....

Eu sunt Cel care vorbește, Cuvântul Meu este așa cum sunt Eu.... nu are început și nici sfârșit!

Tatăl Meu este Cel care este!

Așa i-am spus lui Moise: "Eu și Tatăl Meu, Tatăl vostru, suntem una.

Timpul rămas acestei generații ticăloase este limitat. Tatăl Meu nu va avea nicio limită în Dreptatea Sa. Aşadar când Iluminarea Conștiințelor se va produce prin Avertismentul care este aproape ca timp și Avertismentul are loc, conștiințele vor fi copleșite, întunecate din cauza mulțimii de păcate.

O voce se va auzi în mijlocul întunericului și veți auzi Vocea Mea!

Nu vă îndoiţi căci Dreptatea Tatălui Meu este divină.

Fiți vigilenți, vă spun din suflet. Îi voi mustra pe cei slabi, pe cei lași și pe cei necredincioși, aceia sunt ai Mei, îi voi reînnoi, îi voi cerne și îi voi topi în Focul Harului Meu.

Nimeni, niciunul dintre copiii Mei iubiți, nici preoții, nici episcopii, nici cardinalii, nici falsa biserică care împărtășește lumii ideologia sa de cunoaștere a lumii umane, nu a celei divine, nu este profundă. Și nici nu are o fundație solidă ca ancoră.

Falsul profet, falsul păstor, și-a vândut dreptul său de naștere ca Esau și a vândut Biserica Mea bunului ofertant al hedonismului și modernismului poziționându-se departe de adevărata doctrină a Bisericii Mele.

Ah.... discipolul Meu, scrie și fă cunoscut acest lucru cât mai curând!

Marele zid va cădea și pământul va vărsa focul eliberării sale.

Oh... Iubitul Meu discipol, spune că Îngerii suflă deja în trâmbiță și va începe Judecata popoarelor și a Națiunilor....

războiul continuă... răul avansează, nu se oprește....

O, generație, nu reproşaţi, înțelegeți, Eu, Domnul, vă spun...Sunteți în timpul sfârșitului!

Ce profet va vorbi despre mânia lui Iahve? Ce profet al Meu va vorbi despre mânia Domnului? Ce profet va merge în numele Meu căutând doar gloria Tatălui Meu?

Ah... spune, da, vine al treilea război mondial.

Peste tot în lume vor fi războaie, nu doar unul..... vor fi zvonuri despre mai multe războaie, nu doar despre unul!

Din așa-numita "Uniune Europeană" vor rămâne doar 10 națiuni şi dacă vor mai fi admise vreo două.

Fiara stacojie va lua falsul ecumenism, va lua templele și Mă va alunga!

Meteoritul care se apropie va fi vizibil și va fi un semn, călăreții epidemiei universale de foamete vor duce foametea printre popoare și mulți oameni se vor întoarce să mănânce rădăcinile copacilor, frunzele și fructele lor.

Plăgile, violența și corupția vor stăpâni locurile, Jertfa Celui Preaînalt va fi profanată, preoții Mei nu Mă vor mai consacra.

Nu va exista nici o transsubstanțiere!

Nu voi coborî, nu voi veni! Nu, nu, nu!

De aceea, casele Mele de refugiu, rămășița Mea credincioasă, comunitățile Mele vor conta pe ajutorul Meu.

Oh... da, vă voi proteja! Vă voi face invizibili pentru persecutorii Mei.

Din anul 2013 este deja printre voi.... O, draga Mea rămășiță credincioasă .... "tronul urâciunii impostorului".

Vicariatul papal va fi în curând în doliu pentru că "Gloria măslinului" (Benedict al XVI-lea) vine deja la Mine ... Mă voi duce după el și turma va rămâne fără păstor!

Copiii Mei, faceți cunoscut în curând acest mesaj: Eu sunt Isus. Ictus.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5721990801166930&set=a.347084868657577

2 comentarii:

  1. Binecuvantat sa fie Mielul lui Dumnezeu care a luat pacatele lumii !
    Binecuvantat sa fie Regele regilor si Domnul domnilor acum si in veci vecilor ! Amin !

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta Amin ai grija de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere