luni, 6 iunie 2022

ESTE ORA NECAZULUI CEL MARE – Carbonia, 3.06.2022, ora 18:52

 Abandonați oraşele în grabă, oamenilor, fulgerul este pe cale să lovească pământul, mările se vor agita cu putere și munții se vor prăbuși, stelele se vor mișca, cerul se va înroși, ... este ora necazului cel mare. Dumnezeul iubirii veșnice Își strigă dreptatea față de această omenire rea care nu vrea să se pocăiască și continuă să păcătuiască cu plăcere.

LUNA ROȘIE VA APĂREA DIN NOU PE CER ȘI VA MARCA SFÂRȘITUL UNUI TIMP VECHI.

Eu, Dumnezeu Tatăl Atotputernic vă dezvălui suferința Mea pentru pierderea multor copii .

Adevăr vă spun vouă, oamenilor, vă spun vouă, celor care dispreţuiţi apelurile Mele și Mă renegați, celor care respingeți mântuirea și vă continuați viața voastră păcătoasă, siguri că totul vi se cuvine, ... veți întâlni necazul cel mare și numai atunci veți înțelege că v-ați înșelat, că binele pe care credeați că îl aveți a fost efemer, că adevărata fericire este numai în Dumnezeu, Tatăl vostru Creator .

Vă veți da seama de marele întuneric prin care ați trecut din cauza prostiei voastre, de mizeria voastră de oameni "VINOVAŢI" pentru că ați acceptat să îl slujiți pe Satana în locul Meu.

O, când va veni durerea peste voi, o, oameni răi! Cât de mare va fi disperarea voastră!

Și când inimile voastre nu vor mai putea suporta marea durere, iată că, în sfârșit, veți striga Sfântul Meu Nume și veți invoca ajutorul Meu.

Pocăiți-vă, oamenilor, pocăiți-vă acum ca să nu intrați în chinul cel mare, mărturisiți-vă păcatele, rugați-vă neîncetat, ceasul este deja în marea lui amărăciune. ... PLÂNSUL ȘI SCRÂȘNITUL DINȚILOR PENTRU TOȚI CEI CARE MI-AU REFUZAT IUBIREA.

Voi veni cu putere! Vin la voi, dreptatea Mea va fi mare. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7467726919936046&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu