joi, 23 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 20 IUNIE 2022 - O zi glorioasă

 "Copiii Mei, o vreme glorioasă este peste voi. Vor fi greutăți și suferințe pentru mulți, da. Dar, în acest timp, va mai fi și altceva: Slava Mea va străluci în jurul vostru. Ați intrat într-un timp al miracolelor.

Timpul sfârșitului este peste voi și tot cerul se bucură că în curând veți fi cu toții aici cu Mine. Totul este pregătit pentru sosirea voastră.

În acest ultim timp pe pământ, Slava Mea va fi văzută ca niciodată înainte. Voi face minuni puternice de vindecare, de eliberare și de aprovizionare prin intermediul adevăraților Mei copii, pentru ca necredincioșii să vadă că Eu sunt Dumnezeu și să se întoarcă la Mine. Veți vedea acestea și voi și vă veți aminti tot ce v-am spus. Voi face minuni, voi învia morții, voi deschide ochii orbilor și voi deschide inimile oamenilor care se întorc repede la Mine. (Simt că dacă cineva manifestă cel mai mic interes pentru cunoașterea Domnului în acest timp, El îl va salva)

Ieșiți cu bucurie, copiii Mei, căci o nouă zi răsare și este o zi glorioasă a puterii Mele."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2289808084493781/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu