marți, 21 iunie 2022

GLYNDA LOMAX, VINERI, 17 IUNIE 2022 - Creștere a numărului de atacuri ale Izabelei

 Cuvântul pe care îl am astăzi pentru voi toți nu vine de la Domnul, ci de la mine. Am primit informații că atacurile duhului josnic al Izabelei*s-au înmulțit foarte mult chiar acum. Din moment ce trăim în timpul Duhului lui Ilie, nu ar trebui să fim surprinși. Izabela l-a urmărit întotdeauna pe Ilie.

Am auzit de la numeroși oameni că se confruntă cu aceste atacuri ale Izabelei acum, și așa am fost și eu. Am lansat recent pe YouTube o învățătură intitulată Războiul spiritual 2022 - Actualizare Izabela - Partea 1. De îndată ce este posibil, voi lansa partea a doua. Aș fi făcut-o, dar cățelușul meu aproape a murit ieri din cauza HGE și a trebuit să fie dus de urgență la veterinar și internat la spitalul pentru animale. Am folosit toată puterea pe care o aveam pentru a trece peste asta.

Este foarte util să poți recunoaște pe Izabela când o întâlnești. Ea poartă un văl și, astfel, uneori durează puțin până când adevăratele ei intenții ies la iveală, dar întotdeauna se expune mai devreme sau mai târziu. În partea a doua a actualizării, voi vorbi despre câteva moduri în care puteți să vă acoperiți și să vă rugați împotriva Izabelei.

https://www.youtube.com/watch?v=sb_x54fedvk 

*Ce ar trebui ştiut despre acest duh al Izabelei, găsiţi în acest link: https://www.postposmo.com/ro/espiritu-de-jezabel/

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2287444494730140/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu