sâmbătă, 11 iunie 2022

URGENT! NU LUAȚI PARTE LA ACEASTĂ ABOMINAȚIE! - 29 mai 2022, Shelley Anna

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, vă acord binecuvântările Mele de speranță, credință, iubire și protecție împotriva relelor acestei lumi. CUVÂNTUL MEU ESTE O SABIE CU DOUĂ TĂIȘURI care străpunge depravarea și întunericul care mistuie această lume. PUSTIIREA URÂCIUNII VA STA ÎN CURÂND ÎN LOCUL SFÂNT proclamând că este Dumnezeu.

Aducătorul haosului și al ordinii, şi-a dezlănțuit entitățile sale demonice, care vor copleși sufletul celui aflat în întuneric.

CERURILE ÎNCEP SĂ SE ROSTOGOLEASCĂ

Tulburările extreme din ceruri, au alterat foarte mult tiparele vremii. Pe măsură ce Niburu se apropie, constelațiile sunt scuturate și vor ploua pe pământ sub formă de foc.

Furtunile se intensifică, pe măsură ce cele patru vânturi se opun unul altuia.

Elementele vor continua să se dezlănțuie, în timp ce pământul este purificat, o purificare care trebuie să vină mai întâi înainte de domnia Mea de o mie de ani.

PENURIA DE ALIMENTE CONTINUĂ SĂ SE AGRAVEZE. Aveți încredere în Mine pentru proviziile voastre.

Pregătiți-vă să intrați în refugiul vostru sigur, recunoscându-vă îngerii păzitori care vă vor conduce către siguranță.

Iubiții Mei, semnele vremurilor sunt peste tot în jurul vostru și totuși atât de mulți refuză să le vadă.

SEMNUL MEU CARE ANUNŢĂ ULTIMUL MEU ACT DE MILĂ se va manifesta în curând pentru ca toți să-l vadă, înainte ca cerurile să se întunece. Vegheați și rugați-vă, pregătindu-vă inimile. Eu revărs mila Mea pentru toți. Vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară, ci să aibă viață veșnică.

Așa vorbește Domnul.

Un mesaj de la Maica noastră Sfântă

În timp ce se afla în rugăciune, iubita Shelley Anna, a primit acest mesaj de la Maica Sfântă, ca răspuns la gândurile ei despre vaccin și mandatele datorate pandemiei.

Preacurata Maica noastră împodobită în lumină strălucitoare spune:

Da, fiica mea, Satana dorește să profaneze imaginea lui Dumnezeu, inoculându-vă mușcătura lui veninoasă, care va altera ADN-ul vostru și va umbri sufletul într-un giulgiu de întuneric, pregătind astfel calea pentru ca semnul lui să fie pus. Priviți, ora finală a sosit peste voi, iar Eu vă arăt calea către singura voastră speranță și singura voastră salvare, Fiul Meu Iisus Hristos.

Un giulgiu de întuneric coboară peste această generație ticăloasă, îndepărtați-vă, copiii mei. Refugiați-vă în Sfintele Inimi, a Fiului meu și a mea, unde veți fi adăpostiți și ascunși de răul care a mistuit acum această lume. Sufletul meu îl slăvește pe Domnul pentru voi. Veniți sub mantia mea, în comuniune de rugăciune cu Fiul meu, pocăindu-vă de păcatele voastre și permiteți ca razele Milostivirii Divine să strălucească asupra voastră, care alungă întunericul păcatului ce vă pătează sufletul și vă curăță de orice pată.

Copiii mei, rugați-vă unii pentru alții, pentru ca pașii voștri să fie îndreptați pe calea dreptății pe care Fiul meu a pus-o înaintea voastră. Rugați-vă, copiii mei, pentru preoții care hrănesc oile Fiului meu, care acum suferă persecuții. Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă neîncetat, permițând îngerilor să-i ridice la tronul lui Dumnezeu, în numele vostru, și amintiți-vă mereu de promisiunile mele.

Așa spune Mama voastră iubitoare.

 

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Fie ca binecuvântările Trinitare, care izvorăsc din Inima Sfântă, a Domnului și Mântuitorului nostru, să se odihnească asupra voastră unde harul, mila și protecția sunt acordate.

POPORUL LUI DUMNEZEU, REVENIȚI LA RUGĂCIUNE, ESTE NEVOIE DE MULTĂ RUGĂCIUNE.

Popor al Domnului și Mântuitorului nostru, rugăciunile voastre să fie neîncetate pentru sufletele care sunt în primejdie. Rugăciunile voastre să fie neîncetate unul pentru celălalt. Rămâneți în comuniune de rugăciune cu Domnul și Mântuitorul nostru, acolo unde există protecție la deteriorarea condiției umane. Fie ca rugăciunile voastre să urce până la tronul lui Dumnezeu unde fiecare dintre ele este ascultată.

POPORUL LUI DUMNEZEU, nu abandonați Rozariul de lumină al Maicii Domnului care alungă întunericul care vă înconjoară.

IUBIȚI AI DOMNULUI ȘI MÂNTUITORULUI NOSTRU, AL TREILEA CĂLĂREȚ, ADUCĂTOR DE FOAMETE este dezlănțuit pentru a răvăși pământurile, făcându-le sterpe.

Pe măsură ce penuria de alimente se agravează, este foarte urgent să vă pregătiți proviziile, încrezându-vă în Domnul și Mântuitorul nostru pentru nevoile voastre.

NECAZURILE DIN ACESTE ZILE SE INTENSIFICĂ

Este foarte urgent să aibă loc o convertire în sufletele voastre prin pocăință zilnică, care să înmoaie inima și să umilească sufletul.

POPORUL LUI DUMNEZEU, FERIȚI-VĂ DE LUPII ÎN HAINE DE OAIE.

Nu luați parte la această nouă religie care este o contrafacere a adevăratei închinări: o slujbă falsă, cu o împărtășanie profană, unde răul este binevenit și primit. Nu luați parte la această urâciune!

Urâciunea pustiirii va fi în curând descoperită. Semnul său de damnare se apropie, un semn de cumpărare și vânzare sub aparența comodității și a acceptării, într-o nouă ordine mondială.

Eu sunt gata, împreună cu mulțimi de îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/june/08/urgent-do-not-partake-of-this-abomination

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu