vineri, 10 iunie 2022

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, 6,8 şi 9 iunie 2022

LUNI, 6 IUNIE 2022 - Ce va fi nevoie?

"Copiii Mei, voi nu înțelegeți gravitatea a ceea ce va veni în lumea voastră. V-am trimis avertismente, însă nu sunteți alarmați. V-am trimis Cuvântul Meu, dar voi ignorați avertismentele pe care le conține. Voi refuzați să credeți. Cei mai mulți dintre voi nu sunteți în niciun fel pregătiți pentru ceea ce este pe cale să se abată asupra lumii voastre. Pentru că nu ați crezut, nu veți fi pregătiți și va urma haosul. Veți intra în panică deoarece nu v-ați reînnoit mintea în Cuvântul Meu Sfânt așa cum v-am instruit. Nu veți ști ce să faceți.

Ce vă va costa? Ce vă trebuie ca să acceptați că trăiți în timpul sfârșitului și că sfârșitul se apropie cu repeziciune? Sunteți atât de orbiți de păcatul vostru! Sunteți atât de orbiți de înșelăciunile dușmanului, încât aţi crezut minciunile lui!

Pocăiți-vă! Împărăția Cerurilor este aproape".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2278811182260138/ 

MIERCURI, 8 IUNIE 2022 - Rămâneți în Mine

"Copiii Mei continuă să aibă ochii ațintiți asupra lumii, în timp ce dușmanul pune la cale distrugerea lor. Noaptea multor suflete vine mai repede decât credeți, copiii Mei (noaptea unui atac asupra Americii). Este imperativ să vă saturați sufletele cu Sfântul Meu Cuvânt, pentru a putea rămâne pe deplin în Mine când va sosi acest timp."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2280675532073703/

JOI, 9 IUNIE 2022

REPOSTAT: Metodele mele, 16 iunie 2020

   "Metodele mele nu s-au schimbat. Când voi face să plouă cu judecată asupra Americii, metodele Mele vor fi aceleași metode de odinioară. Inundații, foc și pucioasă, lideri răi și război. Voi trimite valuri de care nu veți putea scăpa, foc pe care nu-l veți putea stinge, lideri răi de care nu veți putea scăpa și război care va decima tot ceea ce atinge.

   Copiii Mei, adevărații Mei copii care Mă cunosc, care Își fac timp pentru Mine, care Mă slujesc din toată inima, vor cunoaște mila în acest timp. Ei vor fi călăuziți în siguranță și Eu voi asigura binele pentru ei. Ei vor avea adăpost, hrană și siguranță, la fel ca și copiii Mei din țara Goşen, cu mult timp în urmă, pentru că voi trasa o linie între cei răi și cei care sunt ai Mei. Cu timpul, ei vor fi persecutați pentru că va fi evident pentru toți cei care vor vedea că ei au destul, pe când cei răi nu au nimic.

   Fiți puternici în credința voastră, copiii Mei. Fiți siguri de relația voastră cu Mine. Mă cunoașteți ca Tată? Mă cunoașteți ca furnizor al vostru? Cei care nu Mă cunosc ca furnizor nu vor putea să Mă creadă pentru tot ceea ce au nevoie în aceste zile. Acum este momentul să vă clădiți credința cea mai sfântă. Veniți la Mine și strigați pentru mai multă credință și Eu vă voi răspunde."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2281395735335016/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu