vineri, 24 iunie 2022

"EPISCOPUL ROMEI VA FI ATACAT TOCMAI DE CEI CARE ÎL SUSȚIN" Trevignano Romano, 21 iunie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că v-ați plecat genunchii.

Fiica mea, trebuie să le spui preoților că confuzia lor este între inimă și gură, astfel ei aduc confuzie printre copiii mei și încă nu înțeleg că transsubstanțierea pâinii și a vinului are loc odată cu sfințirea și coborârea Duhului Sfânt care le transformă în trup și sânge și divinitate.

Copiii mei, rugați-vă mult, pentru că pământul este un imens deșert și acolo unde este apă, aceasta va face mult rău.

Copiii mei, îngerii mei cântă tristețea pentru că Fiul meu Isus este sfâșiat de durere, rugați-vă și iubiți-L pe Isus al meu și amintiți-vă că a murit pentru voi și pentru a vă elibera de păcat.

Episcopul Romei va fi atacat tocmai de cei care îl susțin.

Acum vă binecuvântez, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7548454508529953&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu