miercuri, 15 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX DUMINICĂ, 12 IUNIE 2022

Pământul va plânge, 25 noiembrie 2019                                           În timpul care va veni, tot pământul va fi în chinuri. Pământul va plânge, animalele vor plânge, chiar și iarba va plânge pentru că păcatul a pângărit pământul și au venit judecățile Mele. Toată creația va striga după ușurare când Mânia Mea se va revărsa pe pământ.

NOTĂ: Am văzut în duhul meu că orice tip de viețuitoare, de la bacterii și viruși până la animale și păsări și chiar viața vegetală se va întoarce împotriva omenirii în acel timp, ca și cum ar ști că păcatul nostru a fost cel care a distrus frumoasa creație a lui Dumnezeu!

   Un preț teribil va fi plătit pentru păcatele de care vă bucuraţi acum, căci plata păcatului este moartea. Va fi mult plâns și scrâșnire de dinți când Mânia Mea se va revărsa asupra celor care locuiesc pe pământ. Multă suferință va abunda, deoarece tot ceea ce este scris în Sfântul Meu Cuvânt se va împlini.

   Pe cei care se pocăiesc și cred, îi voi lua repede ca să nu mai sufere. Cei care se răzvrătesc și stăruiesc în necredința lor vor fi lăsați pe pământ ca să se răzgândească.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2284573238350599/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu