duminică, 5 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 2 IUNIE 2022 - Valoarea rugăciunilor voastre

Copiii Mei, cum se face că încă nu înțelegeți valoarea rugăciunilor voastre? Chiar și cea mai scurtă rugăciune aduce un răspuns în acest timp. Chiar și cea mai scurtă rugăciune pentru un suflet pierdut va fi ascultată acum. Cum se face că nu vă pasă de cei pierduți când voi înșivă ați fost cândva pierduți?

V-am cerut să vă rugați în fiecare zi pentru sufletele pierdute, dar voi vă ocupați de frivolități pe tot parcursul zilei și spuneți că nu aveți timp. Eu sunt autorul timpului. Eu sunt Cel care alege cât de scurt sau cât de lung va fi timpul vostru pe pământ. Vă cer să vă rugați.

Rugați-vă, copiii Mei, nu mai amânați! Rugați-vă pentru cei care vor fi pierduți pentru totdeauna dacă nu rostiţi o rugăciune. Recompensele pentru voi vor fi într-adevăr foarte mari dacă vă veți ruga."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2276048102536446/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu