marți, 14 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX SÂMBĂTĂ, 11 IUNIE 2022

REPOSTAT: Timpul de mare foamete, 5 iulie 2019

   "Mulți dintre copiii Mei sunt îngrijorați pentru viitorul lor... ce vor mânca, unde vor locui, ce vor purta, dar Eu îi îndrum pe copiii Mei care Mă pot auzi acum... unii să stocheze grâne, alții să construiască un adăpost, alții să devină fermieri și vânători pricepuți.

   În viitor vine o perioadă de mare foamete pentru toată lumea. Fiarele sălbatice nu vor mai cutreiera pământul din abundență, așa cum o fac acum, pentru că nu va mai fi hrană pentru ele și va fi o mare dispariție.

NOTĂ: Am văzut în Duhul Sfânt că se întâmplă ceva și cu oceanele, unde peștii din ele nu mai pot trăi ca înainte. Ceva face ca apa să devină nelocuibilă pentru ei și ei mor.

   Puţina hrană preţioasă va abunda și ceea ce este disponibil va fi controlat de cei răi. În acest timp, trebuie să aveţi grijă să nu vă îndepărtați de Mine (am văzut că se referea la denunțarea Lui în schimbul hranei, în schimbul hranei pentru voi înșivă și pentru cei mici ai voștri). Dacă, în schimb, vă veți concentra să credeți mai mult în Mine, vă voi furniza hrană cu mult superioară celei pe care ați putea să o obțineți singuri.

   Când va veni acel moment de mare foamete, Eu îi voi călăuzi pe fiecare dintre copiii Mei acolo unde trebuie să fie și nu va fi lipsă pentru cei care cred cu adevărat în Mine și umblă pe căile Mele. Concentrați-vă asupra Mea și Eu vă voi ghida.

   Concentrați-vă asupra Mea."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2282712115203378/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu