vineri, 3 iunie 2022

ISUS: VEȚI SUFERI MÂNIA DIVINĂ DACĂ NU STRIGAȚI: DESTUL! LA NOILE NORME LITURGICE ÎN VIGOARE

(La sfârșitul mesajului lui Isus, există un articol care arată ce se întâmplă la Vatican cu anti-Papa Bergoglio)

Domnul mi-a zis: "Poarta aceasta să fie închisă! Să nu se deschidă și nimeni să nu intre prin ea, căci Domnul Dumnezeul lui Israel a intrat prin ea. Să rămână închisă! (Ezechiel 44:2)

A aprins făcliile, a dat drumul vulpilor în lanurile de grâne ale filistenilor și a aprins atât snopii, cât și grâul nesecerat și grădinile de măslini.(Judecători 15:5)

"Draga mea fiică, văd pretutindeni pierzanie și surzenie față de Cuvânt.

Ce mai trebuie să sufere cei nevinovați din cauza celor care își abandonează simțul decenței, își folosesc forța umană pentru a se impune asupra celor slabi cu acuzații incorecte și propagă minciuni disproporționate?

Rușine, strigă Inima Mea!

Rușine celor care ascund adevărul în loc să protejeze viețile oamenilor!

Știri falsificate...

Minciuni colosale...

Tăcere, tăcere și iar tăcere...

Tăcere chiar și în acei copii care se proclamă credincioși și devotați Dumnezeului lor, ascunzându-se pentru a nu apăra Adevărul.

Tăcere, revoltător...

Ca niște miei la abator veți suferi consecințele Mâniei Divine dacă nu vă ridicați și nu strigați: "Destul! " la noile norme liturgice în vigoare.

Aveți misiunea de a ridica vocea și de a ridica praful pentru a vă apăra drepturile de Creștini și de ființe umane.

Voi sunteți ai lui Dumnezeu!

Voi sunteți fiii Adevărului!

Aveți grijă să nu participați la planurile de distrugere a Bisericii Mele sau veți fi considerați complici direcți ai acesteia.

Foarte curând ignoranța va intra și va pângări căminele Mele.

Protejați Sacramentul și Sfânta Jertfă prin neacceptarea a ceea ce va fi impus.

În inimile voastre, abțineți-vă de la participare.

În Sfânta Jertfă zilnică, începeți să urmăriți și să înțelegeți schimbarea care va fi introdusă.

El va acționa cu mândria celui care se crede îndreptățit când nu i s-a acordat.

Eu nu mi-am dat acordul pentru asta!

Niciodată nu aș modifica ceea ce a fost stabilit.

Legea, Cuvântul, Liturghia stabilită trebuie să fie un punct fix pentru fiecare creștin.

Tatăl meu M-a trimis pe Mine, Isus Cristos, ca Preot pentru a institui Sacramentul.

La momentul Solemn al primei Împărtășanii a Trupului Meu, au fost prezenți doar bărbați.

Iar oamenilor le-am transmis să practice și să restaureze Sfânta Jertfă zilnic.

Numai oamenii consacrați pot, prin Ritualul Transsubstanțierii, să transforme ostia în Trupul și Sângele Domnului.

Femeile vor asista la Ritul Sacru acoperite cu văl și în respect absolut.

Bărbații își vor scoate pălăriile de pe cap și se vor prosterna și ei în fața Divinității Trupului lui Cristos.

Preoților, le cer să nu mai întoarcă spatele Tabernacolului și să fie mereu o lumină aprinsă ca semn al Luminii pe care Eu am adus-o întrupându-Mă și făcându-Mă victimă pentru Mântuire.

Iubiții Mei copii, doresc să înțelegeți importanța Cuvintelor Mele.

În curând, Tronul îl va vedea pe omul nelegiuit așezat pe el, iar Sfântul Scaun va suferi consecințe amare.

Va suferi nu doar o prăbușire spirituală, ci și una fizică.

Fărădelegile și aberațiile accelerează pedeapsa asupra capitalei.

Forța cutremurului în zona înconjurătoare va crea o puternică descurajare.

Colosul se va prăbuși împreună cu mândria sa.

Convertiți-vă, apărați-Mă.

Fiți curajoși pentru că Dumnezeu Tatăl va acorda milostivirea celor care nu i-au întors spatele.

Mergeți și proclamați Adevărul, fără rușine.

Mântuitorul și Marele vostru Preot, Isus Cristos."

Înțelepciunea celui înțelept este să-și priceapă calea și nebunia celor nesimțiți este înșelăciune. (Proverbe 14:8)

De aceea, chiar dacă am, în Cristos tot dreptul să-ți poruncesc ceea ce se cuvine să faci, (Filimon 1:8)

Da, el iubește popoarele. Toți sfinții săi sunt în mâna ta. Ei s-au adunat la picioarele tale și au primit din cuvintele tale. (Deuteronomul 33:3)

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7455125041196234&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu