sâmbătă, 4 iunie 2022

"ADORAȚI PREASFÂNTUL SACRAMENT ȘI MULTE VOR FI HARURILE PE CARE LE VEȚI PRIMI" - Trevignano Romano, 31 mai 2022

Mesajul lui Isus

Copiii și frații Mei, vă mulțumesc că v-ați plecat genunchii sub crucea Mea.

Fraților, hrăniți-vă cu ceea ce v-am lăsat, prezența Mea vie, în Trup și Sânge. Adorați Preasfântul Sacrament și multe vor fi harurile pe care le veți primi.

Copiii Mei, profitați de aceste momente când puteți avea la dispoziție Trupul Meu, în curând vă vor înșela, spunând că este doar o amintire.

Eu, în persoană, vă dau acest avertisment, citiți des Sfânta Evanghelie, toate acestea se vor anula și va trebui să o faceți pe ascuns. Spun acest lucru, acesta este adevărul sfânt.

Frații Mei, cereți-Mi mângâiere și unire între frați, deschideți-vă inimile la puterea Duhului Sfânt, care va face din voi oameni noi.

Fiți în slujba celor mai slabi, fiți umili și abandonați mândria și aroganța, mai ales cei care, citind mesajele Mele și ale Mamei Mele, ridiculizează totul, dar dacă ar citi, meditând și rugându-se, Eu Însumi aș răspunde în inimile lor.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, în Numele Meu și al Sfântului Duh, amin.

Al vostru, Isus

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7451244574917614&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu