sâmbătă, 18 iunie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 15 IUNIE 2022 - Pentru ca alții să Mă cunoască

"Unii dintre copiii Mei au ajuns la destinații neașteptate. Copiii Mei care Îmi fac pe plac Mie au rămas calmi și s-au ocupat de lucrările Tatălui lor pe pământ, așteptând următoarele lor misiuni. Doresc ca toți copiii Mei să fie așa. Câțiva dintre copiii Mei s-au răzvrătit împotriva cererilor Mele și se agită ca niște copii mici. Copiii Mei, unde este încrederea voastră în Mine? Ați spus recent "Trimite-mă" și Eu v-am trimis, acum vă agitați și vă luptați împotriva a tot ceea ce vă cer să faceți. Eu vă spun: Pace.

Priviți în jurul vostru la lumea pierdută și muribundă și lăudați Numele Meu Sfânt căci ați fost aleși. Lăudați-Mă pentru că v-am salvat. Acum, așa cum în dar ați primit, în dar să dați, pentru ca alții să Mă cunoască." https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2285825854892004/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu